? ang feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2009

Anja

Elias har nu feber på 4. døgn. Den svinger mellem 38,0 og 40, 0. Den sidste time er den steget og nærmer sig 40 endnu engang. Jeg har lagt mærke til at denne gang er der kommet røde plamacher/pletter på ryg og brystkasse samtidigt med at feberen stiger ..... det er vel bare noget feberudslæt, er det ikke ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

Loggidut

hmmm....eller børnesygdom, prøv lige at holde øje med hvordan det udvikler sig...hvordan ser han ud under armene? eller de varme steder...har han røde plamager der?

Anmeld

21. januar 2009

Anja

Loggidut skriver:

hmmm....eller børnesygdom, prøv lige at holde øje med hvordan det udvikler sig...hvordan ser han ud under armene? eller de varme steder...har han røde plamager der?

Har lige opdaget, at det også er bagørerne

Anmeld

21. januar 2009

Loggidut

Anja skriver:

Har lige opdaget, at det også er bagørerne

jammen så tror jeg da i har reddet jer en omgang børnesygdom!

skarlansfeber, skoldkopper, røde hunde (aj det er der vel vacineret mod?) der er mange at tage af...så frem med lægebogen og kig, det er garanteret sådan en i har fået.

Anmeld

21. januar 2009

Anja

Loggidut skriver:

jammen så tror jeg da i har reddet jer en omgang børnesygdom!

skarlansfeber, skoldkopper, røde hunde (aj det er der vel vacineret mod?) der er mange at tage af...så frem med lægebogen og kig, det er garanteret sådan en i har fået.

Det ligner bestemt ikke skoldkopper - det har han også haft - havde ikke mange, men lægen mente det var skoldkopper.

Prøver at google børnesygdomme

Anmeld

21. januar 2009

Loggidut

hvordan ser tungen ud?
DET KUNNE JO GODT VÆRE SKARLANSFEBER...AJ CAPS IGEN, UNDSKYLD ALTSÅ!
der er noget med at tungen bliver jordbærrød når de har den sygdom, eller husker jeg forkert?

Anmeld

21. januar 2009

Mary

Jeg synes det lyder som tredages-feber, det slutter vist af med udslæt. Men det er godt nok høj feber. Har du snakket med lægen om de vil se ham?

Ged bedring med ham

Anmeld

21. januar 2009

Anja

Har talt med vagtlægen nu. Han mente det nok var nældefeber, men syntes jeg skulle ringe igen, hvis det blev værre eller han blev mere sløv.

Min tanke er bare på mæslinger - ved at det er yderst sjældent ! Men det følger beskrivelserne jeg har fundet på nettet. 2-3 dage med feber, så falder feberen (han var feberfri i morges til middagstid) så kommer feberen igen sammen med et udslæt !

Ved godt at det jo nok ikke er et - da der er under 10 registrerede tilfælde af det om året, men flere steder står der er børn under 1 år skal behandles med et eller andet, hvis de udsættes for smitte - og vi har jo Esther !

Nåh, men hvis det er nældefeber (som jeg ikke synes det ligner på de billeder jeg har fundet på google) så bør det jo gå væk af sig selv i løbet af nogle timer .... vi får se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.