Jøsses kvinde:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Darling<3

grinny skriver:

Hehe, det er jo hvad der kan ske når mobilen ikke vil samarbejde

Ja tak skal su da have... Den er kun en uge gammel, synes det er lige lovligt tidligt at den laver numre med mig Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

grinny

Honey<3 skriver:

Ja tak skal su da have... Den er kun en uge gammel, synes det er lige lovligt tidligt at den laver numre med mig Hehe...

Hehe, det er bare opstartsvanskeligheder (er det overhovedet et langt ord? &nbsp

Anmeld

17. september 2011

Darling<3

grinny skriver:

Hehe, det er bare opstartsvanskeligheder (er det overhovedet et langt ord? &nbsp

Ja det tør da siges:/ Hehe... Nej, ikke sååå langt - bare virkelig langt

Anmeld

17. september 2011

grinny

Honey<3 skriver:

Ja det tør da siges:/ Hehe... Nej, ikke sååå langt - bare virkelig langt

Haha.. Nu er det da mig der ikke kan skrive 

Mente om det var et ord eller to ord altså: opstartsvanskeligheder eller opstarts vanskeligheder? Haha..

Totalt ligegyldigt, men når jeg først tænker over noget stopper det ikke før jeg får svaret!

Anmeld

17. september 2011

Darling<3

grinny skriver:

Haha.. Nu er det da mig der ikke kan skrive 

Mente om det var et ord eller to ord altså: opstartsvanskeligheder eller opstarts vanskeligheder? Haha..

Totalt ligegyldigt, men når jeg først tænker over noget stopper det ikke før jeg får svaret!

Haha... Kanon, så er det ikke kun mig der fejler jeg tror faktisk at det er ET ord, men er ikke sikker.. Ikke så tit jeg bruger det ord

Anmeld

17. september 2011

freiasmor

Honey<3 skriver:

Jeg har aldrig mærket noget til det, før for et år siden.. Som du kan læse på første side har jeg været på skadestuen pga det Troede virkelig jeg skulle dø af en alvorlig mave sygdom tror det eneste der hjælper er nogle smertestillende

Ja måske smerte stillende har dog aldrig hjulpet på mig så jeg har bare haft lagt mig i et skrig og nærmest skrevet til smerten var sådan nogen Lunde til at have med at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.