Jøsses kvinde:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. september 2011

Darling<3

Hold nu heeeelt kæft jeg har smerter.. Har den sygeste ÆL, og en "knægt" der snorker... Nogle herinde der også har så ondt ved ÆL??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

grinny

Jep de smerter kender jeg ALT til! Jeg kan knække fuldstændig sammen af smerter når det er 

Anmeld

17. september 2011

Mira0911

Husker det tydeligt... og det gjorde virkelig nas.. jeg kunne ligge på sofaen eller i sengen fordi smerterne var så slemme... Tog noget smertestillende... 

Glæder mig slet ikke til jeg har født og får ÆL igen... av av...

Anmeld

17. september 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Husker det tydeligt... og det gjorde virkelig nas.. jeg kunne ligge på sofaen eller i sengen fordi smerterne var så slemme... Tog noget smertestillende... 

Glæder mig slet ikke til jeg har født og får ÆL igen... av av...

Tænker bare - er det virkelig nødvendigt at det skal gøre så ondt??:/ Hehe... Og oveni det, så gider stodderen ikke være far nu, ihhhh... Jeg bliver snart idiot oppe i hjernen

Anmeld

17. september 2011

Darling<3

grinny skriver:

Jep de smerter kender jeg ALT til! Jeg kan knække fuldstændig sammen af smerter når det er 

Det er forfærdeligt at have de smerter!! Det skulle forbydes

Anmeld

17. september 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Tænker bare - er det virkelig nødvendigt at det skal gøre så ondt??:/ Hehe... Og oveni det, så gider stodderen ikke være far nu, ihhhh... Jeg bliver snart idiot oppe i hjernen

Tror sq ikke man kan gøre så meget ved de smerter... nogle af os skal bare bøvle med dem... 

Anmeld

17. september 2011

grinny

Honey<3 skriver:

Det er forfærdeligt at have de smerter!! Det skulle forbydes

Ja, det skulle de faktisk! Det er faktisk lige før at mine ÆL smerter er værre end mens smerter

Anmeld

17. september 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Tror sq ikke man kan gøre så meget ved de smerter... nogle af os skal bare bøvle med dem... 

Synes måske bare godt at mændene kunne tage en smule at de smerter en kvinde skal igennem

Anmeld

17. september 2011

Darling<3

grinny skriver:

Ja, det skulle de faktisk! Det er faktisk lige før at mine ÆL smerter er værre end mens smerter

Må ærligt indrømme at jeg ingen smerter har ved mens, kan ikke mærke det Men ÆL smerter kender jeg alt for godt... Tog en gang på skadestuen pga det, vidste bare ikke at det var ÆL hahaha... Tudede hele vejen derind og grinte på vej ud

Anmeld

17. september 2011

grinny

Honey<3 skriver:

Må ærligt indrømme at jeg ingen smerter har ved mens, kan ikke mærke det Men ÆL smerter kender jeg alt for godt... Tog en gang på skadestuen pga det, vidste bare ikke at det var ÆL hahaha... Tudede hele vejen derind og grinte på vej ud

Kan lige forstille mig deres ansigter derinde 

Tror ikke det sker så tit at de får en på besøg med ÆL smerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.