Den lykkelige skriver:
Ja det er det samme her.. hvis vi skal til fødselsdag eller noget kan jeg tit tænke årh det bliver aldrig godt med sådan en sur baby.. men ligeså snart der er mennesker omkring hende og gang i den er det bare lykken
så måske meget af hendes brok også er fordi hun "keder" sig herhjemme.. men hvordan får du runa til at sove om dagen?? vugger du i vognen eller lader du hende brokke sig i sengen indtil hun er faldet i søvn??
Ja vi har mørklægningsgardiner.. men det fungere jo fint om natten.. det kun om dagen.. og der trækker jeg dem jo ikke for 
Prøv at trække dem for alligevel. Børn kan ikke skelne på tid, de er vanedyr og det tager altid omkring 14 dage at indkøre en ny vane

I øjeblikket sover jeg sammen med hende fordi jeg selv har brug for en lur. Ellers blir hun puttet i vognen og så ruller jeg den lidt frem og tilbage mens hun hyler og skriger

det tager som regel max 10 min. Hun vågner jo så efter en lille time og da jeg rent ud sagt ike gider styrte fra 4. sal ned og op hele tiden sover hun sammen med mig

og ja kender bestemt også til det med en sur træt unge og fester...hun ELSKER at være midtpunkt og så er hun lige pludselig hverken sur eller træt hahaha
Anmeld