Den lykkelige skriver:
Er hun så "sur"/pjevset hele dagen og ikke særlig glad...?
Jeg tænkte også på at det brokkeri som kommer hver gang man går ud af rummet kan være fordi jeg har været for meget "over hende".. måske jeg skal give hende en "kold tyrker" og lade hende brokke lidt.. For jeg kan ikke gå i køkkenet og lave grød til hende, ordne vasketøj eller tømme opvaskemaskine osv så er hun allerede begyndt at brokke.. Men måske det slet ikke er fordi hun er træt men fordi jeg har været for meget ved hende hele tiden
for lige så snart man sætter sig ned til hende på gulvet er der ikke noget specielt brokkeri.. 
Ja for pokker en surbas hun er. de dage hvor hun sover lidt i vuggestsuen er hun mega pjevs når jeg henter til hun skal i seng. i wekenderne er det ikke meget bedre men så lægger jeg mig med hende og får også en lur

hun plejer at vågne efter en time ca. men hun er ikke udhvilet og så "tvinger" jeg hende til at sove videre ved at holde om hende så falder hun i søvn igen...selvom hun protesterer

idag sov vi sammenlagt tre timer og hun var så hyggelig at være sammen med resten af dagen
Anmeld