Touperet hår - hvad kan man komme i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Hahaha... Jeg læste din overskrift som om at du ville give din toupé noget fylde haha... Godt du fik den hjælp du søgte

Ha ha ha alt for grineren    dog ikke      

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at have håret sat op eller løst.. har tourperet det inden.. med pandehår skråt.. Har siddet og kigget videoer på youtube hvordan man gør at ens hår får mere volume når det skal hænge løst.. De putter noget i.. toupere også lige reder de yderste hår med børsten så det ikke ser touperet ud.. MEN HVAD er det for produkter man kan bruge???

jeg så en hvor hun brugte lidt voks og derefter hårlak... 

Anmeld

17. september 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at have håret sat op eller løst.. har tourperet det inden.. med pandehår skråt.. Har siddet og kigget videoer på youtube hvordan man gør at ens hår får mere volume når det skal hænge løst.. De putter noget i.. toupere også lige reder de yderste hår med børsten så det ikke ser touperet ud.. MEN HVAD er det for produkter man kan bruge???

Jeg sætter altid mit hår sådan som du har set i de videoer.. Det er hårspray du skal bruge

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg sætter altid mit hår sådan som du har set i de videoer.. Det er hårspray du skal bruge

Jeg har godt set billeder af dit hår og det er lige netop sådan jeg godt kan lide det!!!   
Men når du har sat det op i heste hale hvor meget hår tager du så "ned" i siderne?? hvordan får du det tykt?? tourpere du også det??
Sprayer du hårlak i inden du tourpere eller kun efter??
Hvor højt op er dit pande hår klippet??
Kan du sætte billeder ind?? 
kan sådan en frisure godt holde hele dagen for dig? Eller skal du sætte det igen i løbet af dagen?? 

Anmeld

17. september 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Jeg har godt set billeder af dit hår og det er lige netop sådan jeg godt kan lide det!!!   
Men når du har sat det op i heste hale hvor meget hår tager du så "ned" i siderne?? hvordan får du det tykt?? tourpere du også det??
Sprayer du hårlak i inden du tourpere eller kun efter??
Hvor højt op er dit pande hår klippet??
Kan du sætte billeder ind?? 
kan sådan en frisure godt holde hele dagen for dig? Eller skal du sætte det igen i løbet af dagen?? 

Send mig lige en pb - så svarer jeg der

Anmeld

17. september 2011

Linekocemba

anbefaler helt klart også dust it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.