Touperet hår - hvad kan man komme i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.392 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt at have håret sat op eller løst.. har tourperet det inden.. med pandehår skråt.. Har siddet og kigget videoer på youtube hvordan man gør at ens hår får mere volume når det skal hænge løst.. De putter noget i.. toupere også lige reder de yderste hår med børsten så det ikke ser touperet ud.. MEN HVAD er det for produkter man kan bruge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Mother-love

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at have håret sat op eller løst.. har tourperet det inden.. med pandehår skråt.. Har siddet og kigget videoer på youtube hvordan man gør at ens hår får mere volume når det skal hænge løst.. De putter noget i.. toupere også lige reder de yderste hår med børsten så det ikke ser touperet ud.. MEN HVAD er det for produkter man kan bruge???

Hårlak? Massere af hårlak. Det brugte jeg ihvertfald i teenageårene hehe

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Hårlak? Massere af hårlak. Det brugte jeg ihvertfald i teenageårene hehe

Ha ha ja ok.. men tænkte mere noget for at give fylde i rødderne.. har så tynd hård der sååå hurtig klasker sammen... OGSÅ selvom jeg bruger hårlak..

Anmeld

16. september 2011

Worldwide

Jeg brugte den grønne/blå skum fra Sunsilk - giver en super fylde! Og synes den holder godt - også lidt med et spray hårlak efter Plus håret ser ikke fedtet ud med den skum.

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Jeg brugte den grønne/blå skum fra Sunsilk - giver en super fylde! Og synes den holder godt - også lidt med et spray hårlak efter Plus håret ser ikke fedtet ud med den skum.

Ok tusind tak. må jeg prøve!!!

Anmeld

16. september 2011

Kamulla

årg.. brug noget der hedder "dust it" det er en pulver voks.. som du drysser fint ud i nogle lag.. vender hovedet ned af og roder rundt med dine fingre.. og tadaa.. så er håret løftet fra bunden.. vidunder middel derefter kan du turperer det du skal.. der skal du bare bruge en lak i bunden.. nå det er tørt så reder du det øverste glat så man ikke ser uglereden

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Camillas-Copenhagen.com skriver:

årg.. brug noget der hedder "dust it" det er en pulver voks.. som du drysser fint ud i nogle lag.. vender hovedet ned af og roder rundt med dine fingre.. og tadaa.. så er håret løftet fra bunden.. vidunder middel derefter kan du turperer det du skal.. der skal du bare bruge en lak i bunden.. nå det er tørt så reder du det øverste glat så man ikke ser uglereden

Hi hi uglereden..
Ej lyder godt.. må jeg da lige prøve.. hvilket mærke er det fra?

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Camillas-Copenhagen.com skriver:

Nå har fundet det.. Osis +  Taaaakk!!!

Anmeld

16. september 2011

Kamulla

Anonym skriver:

Nå har fundet det.. Osis +  Taaaakk!!!

he he nemlig.. det glemte jeg lige få med...

Anmeld

17. september 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hahaha... Jeg læste din overskrift som om at du ville give din toupé noget fylde haha... Godt du fik den hjælp du søgte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.