Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
livhemdrup skriver: pris på det sidste billed. Det med en stribet heldragt i brune nuancer og to bodyer der ligger ved siden af.
pris på det sidste billed. Det med en stribet heldragt i brune nuancer og to bodyer der ligger ved siden af.
Dragten er solgt.
Du kan få de 2 langærmede for 15 kr, men det kan vel næsten ikke betale sig når der kommer porto på?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marisen81 skriver: Fin stand. Det er en str 56. Huen er som ny - brugt få gange. Du kan få begge dele for 40 + 15 kr i porto.
Fin stand. Det er en str 56.
Huen er som ny - brugt få gange.
Du kan få begge dele for 40 + 15 kr i porto.
Hvad skal du så have for kun Molo huen?
Soleil skriver: Hvad skal du have for det hele? I de neutrale farver selvfølgelig Du må gerne sende billeder af bodyerne
Hvad skal du have for det hele? I de neutrale farver selvfølgelig Du må gerne sende billeder af bodyerne
Jeg ser lige hvor meget jeg egentlig har og vender tilbage med en pris
Marisen81 skriver: Jeg ser lige hvor meget jeg egentlig har og vender tilbage med en pris
Tusind tak skal du have Du kan evt bare sende en pb for hele prisen
Marisen81 skriver: Dragten er solgt. Du kan få de 2 langærmede for 15 kr, men det kan vel næsten ikke betale sig når der kommer porto på?
Øv, Nå pyt men nej det kan det ikke. Har du andre dragter i neutral stil?
livhemdrup skriver: Øv, Nå pyt men nej det kan det ikke. Har du andre dragter i neutral stil?
Har nogle sparkedragter - skal lige amme, så kan jeg tage billeder
Ditte_Marie skriver: Hvad skal du så have for kun Molo huen?
30 kr + 8 kr i porto
Marisen81 skriver: 30 kr + 8 kr i porto
Øhm
Jeg får først penge på torsdag - er det muligt at du vil reservere den for mig?
Du kan bare sende dine oplysninger i en PB, så overfører jeg penge lige så snart jeg har dem.
Marisen81 skriver: Har nogle sparkedragter - skal lige amme, så kan jeg tage billeder
Bare iorden.
4 neutrale sparkedragter.
Den brune med ABC på brystet er str 56, de 3 andre er str 50 - men jeg synes det er en stor str 50.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128