Bange og fortvivlet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Er så bange for at få min mens, som jeg skal have i dag eller på søndag Testede her i morges men den var kun meget svagt positivt, så tester igen søndag, hvis jeg altså ikke har fået min mens inden.. Men kender i det når man bare er mega bange for at få mens????

Lige siden den 4 sep. har jeg haft kvalme on and off.. Og så sent som i onsdag var der en der spurgte, om jeg var gravid, da jeg bare er mega træt for tiden, kan heller ikke altid spise noget og min appetit fejler normalt intet, og ikke nok med det, har jeg også siden den 4. sep haft smerte i lænden og forneden i maven..

Men er bare så bange for at jeg bilder mig det selv ind, og det bare er noget jeg tror..

Knus mig, der gerne vil være gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

christinak

Anonym skriver:

Er så bange for at få min mens, som jeg skal være i dag eller på søndag Testede her i morges men den var kun meget svagt positivt, så teste igen søndag hvis jeg altså ikke har fået min mens inden.. Men kender i det når man bare er mega bange for at få mens.. Lige siden den 4 sep. har jeg haft kvalme on and off.. Og så sent som i onsdag var der en der spurgte om jeg var gravid da jeg bare er mega træt for tiden, kan heller ikke altid spise noget og min appetit fejler normalt intet og ikke nok med det har jeg også siden den 4. sep haft smerte i lænden og forneden i maven.. Men er bare så bange for at jeg bilder mig det selv ind og det bare er noget jeg tror..

Ja jeg testede positivt 3 dage før mens og hvor jeg bare tjekkede konstant om mens var kommet det var virkelig nogle lange dage, mit råd er, kom ud af huset så meget som du overhoved kan det er klart det bedste for så tænker du på noget andet

Anmeld

16. september 2011

lillemusen10

Kender udmærket følelsen - man vil så gerne være gravid, at man går og gruer mensdag.

Men krydser fingref or at der venter 2 streger til dig lige om hjørnet!

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

ja måske burde jeg bare tage ud til en veninde i aften og hygge mig.. men for at være ærlig kan jeg slet ikke overskue at skulle være social i aften.. det gør bare så ondt i mit hjerte for blive mere og mere sikke på, at der ikke er noget, og det bare er mig, som overanalysere det mindste tegn på en graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.