32+0 <3 sophias verden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Mauser.

anetteb skriver:

Det går lige, så længe jeg ikke begynder at falde over dem når jeg går :b hæhæ.
men med ondt kommer godt. - og det vi får ud af at være grimme er virkelig godt! :-)

Ja heldigvis for det da (; ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Muffin_girl

anetteb skriver:

stadig ingen strækmærker på selve maven, men de såkaldte "bollehåndtag" har måtte overgive sig. :b
men puha. 8 uger tilbage? wow. var det ikke igår jeg testede positiv eller hvad? åbenbart ikke.
Men hvor er det dog skønt at være gravid. ingen men eller noget som helst. alt kører som det skal. men selvfølgelig kan lænden være lidt smadret om aftenen, hvis det har været en lang og hård dag.

og for at fejre "dagen", tillod jeg lige mig selv, at købe nogle seje wall stickers til hendes værelse :-)

Sikken en fin mave. Og flotte wall-stickers du har købt

Anmeld

16. september 2011

Madam Blå

anetteb skriver:

stadig ingen strækmærker på selve maven, men de såkaldte "bollehåndtag" har måtte overgive sig. :b
men puha. 8 uger tilbage? wow. var det ikke igår jeg testede positiv eller hvad? åbenbart ikke.
Men hvor er det dog skønt at være gravid. ingen men eller noget som helst. alt kører som det skal. men selvfølgelig kan lænden være lidt smadret om aftenen, hvis det har været en lang og hård dag.

og for at fejre "dagen", tillod jeg lige mig selv, at købe nogle seje wall stickers til hendes værelse :-)

Orh hvor er jeg bare misundelig på, at du ingen strækmærker har! Her er jeg lige så langt, og har maaaasser af dem!

Fiin mave Og dejligt at du ikke er plaget af diverse gener

Anmeld

16. september 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
anetteb skriver:

smuk, smuk mave  fantastisk at være gravid  tænker tilbage på den tid med en følelse af lykke.

og seje wall stickrs, hvor har du dog fundet dem henne? findes de til dreng mon?

Anmeld

16. september 2011

Frøken J.

FLOT mave!!! Og fine stickers

Anmeld

18. september 2011

Anette&Sophia

sommerbarn<3 skriver:

smuk, smuk mave  fantastisk at være gravid  tænker tilbage på den tid med en følelse af lykke.

og seje wall stickrs, hvor har du dog fundet dem henne? findes de til dreng mon?

har købt dem i babysam i kolding. de havde også nogle med drenge ting

Anmeld

18. september 2011

Anette&Sophia

Frøken J. skriver:

FLOT mave!!! Og fine stickers

tak søde

Anmeld

18. september 2011

Anette&Sophia

Madam Blå skriver:

Orh hvor er jeg bare misundelig på, at du ingen strækmærker har! Her er jeg lige så langt, og har maaaasser af dem!

Fiin mave Og dejligt at du ikke er plaget af diverse gener

hæhæ. vi må håbe det forsvinder lidt igen :-)
men jeg har smurt min mave hver dag i mandelolie creme, :-)

Anmeld

18. september 2011

Frk-Lotusblomst

Smuk'smuk mave. Og nogen fine wallstickers.

Anmeld

18. september 2011

Madam Blå

Ja, det har jeg også. Men de er kommet alligevel Meeen - man siger jo,at de lysner og bliver pænere med tiden.. Så er det godt man ikke er så gammel, så man kan nå at få en lidt pæn mave igen hehe.

Men flot ser din mave ud!

anetteb skriver:

hæhæ. vi må håbe det forsvinder lidt igen :-)
men jeg har smurt min mave hver dag i mandelolie creme, :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.