32+0 <3 sophias verden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anette&Sophia

stadig ingen strækmærker på selve maven, men de såkaldte "bollehåndtag" har måtte overgive sig. :b
men puha. 8 uger tilbage? wow. var det ikke igår jeg testede positiv eller hvad? åbenbart ikke.
Men hvor er det dog skønt at være gravid. ingen men eller noget som helst. alt kører som det skal. men selvfølgelig kan lænden være lidt smadret om aftenen, hvis det har været en lang og hård dag.

og for at fejre "dagen", tillod jeg lige mig selv, at købe nogle seje wall stickers til hendes værelse :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Anette&Sophia

ej hallo. nu har jeg lige skrevet en lang tekst for en gangs skyld, og så er der ingen der gider kommentere min tykke mave iiih.

Anmeld

16. september 2011

Mor Til Julie<3

Sikke en smuk mave du har ...

Anmeld

16. september 2011

Mauser.

fin og spids mave (; søde wall stickers .. Dejligt at kroppen ikke døjer med en masse, mine stræk mærker er på brysterne! 'ØV ! men ingen på maven endnu

Anmeld

16. september 2011

Anette&Sophia

Mor Til Julie<3 skriver:

Sikke en smuk mave du har ...

mange tak

Anmeld

16. september 2011

Mor Til Julie<3

anetteb skriver:

mange tak

HeeH,

Var da så lidt

Håber du nyder den så længe den er der ...

Anmeld

16. september 2011

Anette&Sophia

Mulleunge skriver:

fin og spids mave (; søde wall stickers .. Dejligt at kroppen ikke døjer med en masse, mine stræk mærker er på brysterne! 'ØV ! men ingen på maven endnu

mange tak
- wups. der har jeg også nogle. og uden det skal lyde mærkeligt, så er mine bryster mit kæreste eje, og nu får de ligepludselig zebra striber

Anmeld

16. september 2011

Mauser.

anetteb skriver:

mange tak
- wups. der har jeg også nogle. og uden det skal lyde mærkeligt, så er mine bryster mit kæreste eje, og nu får de ligepludselig zebra striber

Jep ikke særlig sjovt, vi fingre for at de bliver hvide med tiden, det er simpelthen bare ærgeligt jo ! Men that's life når man nu engang skal have barn ..

Anmeld

16. september 2011

Anette&Sophia

Mor Til Julie<3 skriver:

HeeH,

Var da så lidt

Håber du nyder den så længe den er der ...

mon ikke jeg gør det :-)
- det går også nok hvis der kommer lidt mere bøvl i hverdagen, det blev der alligevel spået at der ville komme allerede i starten. ( har gigt og to begyndende discusprolapser i lænden - så det er faktisk lidt vildt at det ikke kan mærkes endnu. har det som om en anden har overtaget min ryg og jeg har fået en rask &nbsp

Anmeld

16. september 2011

Anette&Sophia

Mulleunge skriver:

Jep ikke særlig sjovt, vi fingre for at de bliver hvide med tiden, det er simpelthen bare ærgeligt jo ! Men that's life når man nu engang skal have barn ..

Det går lige, så længe jeg ikke begynder at falde over dem når jeg går :b hæhæ.
men med ondt kommer godt. - og det vi får ud af at være grimme er virkelig godt! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.