Gåstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2009

LotteN

ja, sundhedsstyreseln fraråder både gåstol og hoppegynge.. men det er mest fordi det ikke skal være en tidsrøver...
min datter bare begge dele og hun elsker dem begge helt vildt...!
Men, man skal også passe på... vi brguer tit gåstolen om aftenen, mens vi rydder af bordet, så kan hun godt være lidt pylret, men så hjælpe stoeln der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

Maria9990

Nej, jeg har ikke brugt sådan se, og nu går hun selv

Maria, mor til Victoria 1 år

Anmeld

21. januar 2009

Pia

Vi havde ikke en gåstol, men en anden sjov underholdningsting.
Kan desværre ikke ligge billede ind af den, da jeg ikke lige kan finde de billeder.
Det er en vi havde lånt af nogle venner, men princippet er præcis det samme som en gåstol.
Der var også legetøj osv på og hun elskede den.
Og det gjorde jeg også.. Når hun sidst på eftermiddagen var pyldret og jeg skulle have lavet mad osv, så var den et kæmpe hit her hjemme.
Og faktisk er jeg mere end sikker på, at det var derfor at Lærke ret hurtig blev super god til og stå og støtte sig op af ting og kunne holde balancen super flot..
Men vil til en hver tid bruge den igen..

Det er med den som med alt andet, så længe man bruger den med sund fornuft, så er der ingen skade gjort er min mening..

Kh Pia.

Anmeld

21. januar 2009

Balderson

Janep skriver:

Jeg så en rigtig fin gåstol i babysam i weekenden, Men fraråder sundhedsstyrelse ikke at bruge dem?

Er der nogen af jer der har brugt gåstol?

Jo, de fraråder både at bruge gåstol og hoppegynge...

Jeg vil personligt aldrig sætte mit barn i nogle af delene...

Men det er jo op til den enkelte at vælge og så længe man ikke bruger den som babysitter og lader barnet sidde i flere timer, så sker der nok ikke barnet noget...

Anmeld

21. januar 2009

Janep

LotteN skriver:

ja, sundhedsstyreseln fraråder både gåstol og hoppegynge.. men det er mest fordi det ikke skal være en tidsrøver...
min datter bare begge dele og hun elsker dem begge helt vildt...!
Men, man skal også passe på... vi brguer tit gåstolen om aftenen, mens vi rydder af bordet, så kan hun godt være lidt pylret, men så hjælpe stoeln der

okay

Jeg har tænkt på at købe en fordi hun kun har et tæppe på gulvet med legesager, og det er self også fint nok men det rækker jo ikke i længden.
Hun vil heller ikke komme til at bruge den mere end en halv time om dagen, nok også om aftenen

tak for svar

Anmeld

21. januar 2009

Janep

Maria9990 skriver:

Nej, jeg har ikke brugt sådan se, og nu går hun selv

Maria, mor til Victoria 1 år

regner og med at hun sagtens kan komme til at gå af sig self stolen er mere som underholdning og hvis det så hjalp på at gå ville det bare være en bonus

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

Jeg må da sige at jeg også kun har brugt den til lige at få hænderne fri til lige at ordne vasketøj eller skrælle kartofler. nogle gange ville hun slet ikke af den igen

Anmeld

21. januar 2009

enligmor28

hvor gammel var jeres børn da de kom i gåstol? min datter er 5 måneder, og hun kan godt sidde, hvis jeg bare lige stopper en dyne ned om hende i f.eks højstol

Anmeld

21. januar 2009

Janep

Pia skriver:

Vi havde ikke en gåstol, men en anden sjov underholdningsting.
Kan desværre ikke ligge billede ind af den, da jeg ikke lige kan finde de billeder.
Det er en vi havde lånt af nogle venner, men princippet er præcis det samme som en gåstol.
Der var også legetøj osv på og hun elskede den.
Og det gjorde jeg også.. Når hun sidst på eftermiddagen var pyldret og jeg skulle have lavet mad osv, så var den et kæmpe hit her hjemme.
Og faktisk er jeg mere end sikker på, at det var derfor at Lærke ret hurtig blev super god til og stå og støtte sig op af ting og kunne holde balancen super flot..
Men vil til en hver tid bruge den igen..

Det er med den som med alt andet, så længe man bruger den med sund fornuft, så er der ingen skade gjort er min mening..

Kh Pia.

okay

ja det er rigtigt .. alt med måde

Anmeld

21. januar 2009

Janep

Balderson skriver:

Jo, de fraråder både at bruge gåstol og hoppegynge...

Jeg vil personligt aldrig sætte mit barn i nogle af delene...

Men det er jo op til den enkelte at vælge og så længe man ikke bruger den som babysitter og lader barnet sidde i flere timer, så sker der nok ikke barnet noget...

Hvorfor ville du ikke det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.