Gåstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.995 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. januar 2009

Janep

Jeg så en rigtig fin gåstol i babysam i weekenden, Men fraråder sundhedsstyrelse ikke at bruge dem?

Er der nogen af jer der har brugt gåstol?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

charlottekri

jeg har brugt en gåstol til min datter og hun elsker den!! Man skal bare passe på at de ikke kommer til at sidde for meget i den, men den er god til aflastning af mor

Anmeld

21. januar 2009

Janep

charlottekri skriver:

jeg har brugt en gåstol til min datter og hun elsker den!! Man skal bare passe på at de ikke kommer til at sidde for meget i den, men den er god til aflastning af mor

Hvor meget er for meget så??

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

De kloge folk siger ca 15 min men jeg har nu sat hende der i ca ½ time ad gangen... det er der altså ikke sket noget ved... Sagen er at man ikke skal lade de små sidde der i flere timer
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2009

Janep

charlottekri skriver:

De kloge folk siger ca 15 min men jeg har nu sat hende der i ca ½ time ad gangen... det er der altså ikke sket noget ved... Sagen er at man ikke skal lade de små sidde der i flere timer

okay

ja det ser da ud til at hun nyder det

har det så hjulpet hende til at lære at gå?

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

he he næh, men hun hygger sig men nu begynde hun også først at kravle for lidt over en måned siden og at rejse sig for ca 14 dage siden... hun er begyndt at tage nogle må usikre skridt mellem sofabordet og lænestolen mens hun holder fast, så måske har det hjulpet hende...?? det er ikke til at sige lige i mit tilfælde

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

he he næh, men hun hygger sig men nu begynde hun også først at kravle for lidt over en måned siden og at rejse sig for ca 14 dage siden... hun er begyndt at tage nogle må usikre skridt mellem sofabordet og lænestolen mens hun holder fast, så måske har det hjulpet hende...?? det er ikke til at sige lige i mit tilfælde

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

hovsa

Anmeld

21. januar 2009

Janep

charlottekri skriver:

heh ok ..
men hvis de bare har det sjovt er det også godt nok

hmm.. kan ikke helt beslutte mig for om jeg ska ha den eller ej, men tak fordi du svarede

og fortsat god dag

Anmeld

21. januar 2009

charlottekri

det var så lidt og tak i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.