Besvimer/besvimede du også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

SussieThyssen

tithi skriver:

Det er jeg ikke nej, men jeg går ud fra at min læge selv ville nævne det hvis det er nødvendigt. Og selvom min blodprocent er lidt i den lave ende, så ligger den stadig indenfor normalen for en gravid. Mine blodprøver er blevet testen dybdegående på sygehuset for at se om der lå noget yderligere bag min lave blodprocent, og det gør der ikke. Min læge siger er alt i orden og normalt for mig i min graviditet.

Tak for tanken og det kan da godt ske jeg lige spørger til det ved næste lægebesøg

Jeg er sikker på, at hvis du elelrs har fået taget diverse blodprøver, så har de såmænd også testet dig for B12 mangel

Tror nogle kvinder ganske enkelt er disponeret for lav blodprocent, det er jeg selv, og når så kroppen bliver yderligere belastet under en graviditet, så kan det være ekstra hårdt for den.
Og så er der også nogle, der bare er disponeret for besvimelser under graviditet.
Min mor har fortalt mig, at det var min mormor. Hun drattede om jævnligt, så hun skulle være meget forsigtig. Men så snart hun havde født, så var der ikke antydningen af besvimelser.
Egentligt mærkeligt.

Men held og lykke med det..og pas nu godt på dig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

tithi

SussieThyssen skriver:

Jeg er sikker på, at hvis du elelrs har fået taget diverse blodprøver, så har de såmænd også testet dig for B12 mangel

Tror nogle kvinder ganske enkelt er disponeret for lav blodprocent, det er jeg selv, og når så kroppen bliver yderligere belastet under en graviditet, så kan det være ekstra hårdt for den.
Og så er der også nogle, der bare er disponeret for besvimelser under graviditet.
Min mor har fortalt mig, at det var min mormor. Hun drattede om jævnligt, så hun skulle være meget forsigtig. Men så snart hun havde født, så var der ikke antydningen af besvimelser.
Egentligt mærkeligt.

Men held og lykke med det..og pas nu godt på dig selv.

Mange tak

Anmeld

20. september 2011

th

tithi skriver:

Er jeg den eneste gravide der falder om?

Jeg er kun besvimet en enkelt gang, men bare lige for at være lidt dramaqueen gjorde jeg det midt i føtex Pænt ubehageligt og lidt pinligt.

Det viser sig at jeg trods de to jernpiller jeg tager om dagen, har for lav blodprocent

Føler mig altid mega træt og bliver tit svimmel bare af at stå op.

jeg gjorde det under julegave indkøb i inspiration staves... vi fandt ud af at jeg havde jern nok i kroppen, så blev dårlig når jeg tog jerntabeletter. så det stoppede jeg med og så fik jeg det godt igen.

Anmeld

20. september 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg skulle ikke stå stille ret længe inden billedet for mine øjne var = sort..

Fik at vide jeg sku tage jern, og det hjalp en smugle, og bedre hjalp det da jeg blev sygemeldt fra uddannelse. Men jeg begyndte at få anfaldene igen under veerne til fødselen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.