Ja jeg er os besvimet her i denne graviditet. Jeg gjorde det med et ordenlig brag lige for øjnene af hund, datter og dyrelægen. Heldigvis fik jeg i faldet drejet mig væk fra det metal-bord hunden lå oppe på, så jeg faldt ind under det istedet for slå hovedet lig ned i.. Jeg knaldede mit haleben og bækken lige i gulvet og ku næsten ikk komme derfra, da jeg blev mig selv igen. Efter og ha fået en masse og drikke og synes jeg var okay igen fik jeg os alle installeret i bilen igen og trillede hjem ad med små 10km i timen. Jeg tud brølede og alle dyttede og overhalede med vild gas for ligesom og fortælle jeg var i vejen for dem. Men jeg kunne jo ligesom intet gøre.. iiidiooter! Endte til sidst udenfor min læges dør og måtte ringe ind og få dem ud for at hjælpe mig ind.
Havde PÆÆNT meget ondt og det var nok forklarlig nok da jeg havde forstuet haleben og derefter har måtte sidde på badering
Men er heldigvis over det nu.
Har så os oplevet at rejse mig fra sofaen og så væltede jeg og sad dernede igen og så måtte jeg kravle ligeså stille ud og op og ud i køkkenet og få en masse væske. det er virkelig ubehageligt..
Men har hele tiden bar fået afvide at det hele ser godt ud og mit blodtryk bar er lidt lavt, men at det faktisk os er det sundeste. Så må bare ta den helt med ro når man ska stå længe eller ska rejse sig nede fra..
Anmeld