Besvimer/besvimede du også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

tithi

Mira0911 skriver:

Fantastisk at baby har det godt... 

Det var også det eneste jeg var interesseret i at vide Så længe babyen er tilfreds kan jeg godt klare at være svimmel (oveni min daglige kvalme, opkast, sure opstød, halsbrand og træthed)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

louisekanayo

Jeg besvimede nästen hos lägen da de to blodpröver det er ellers ikke noget jeg har oplevet för jeg har ellers faaet taget blodpröver over 100 gange i mit liv men jeg kravlede ned af stolen og lagde mig paa gulvet og lägen löftede mine ben op saa jeg ikke besvimede helt, jeg er sikker paa at det er graviditeten der gjorde at jeg fik det saadan !

Anmeld

20. september 2011

lycly

Jeg besvimede ikke, men fordi jeg har et lavt blodtryk så blev jeg meget hurtigt svimmel hvis jeg rejste mig hurtigt osv. Så jeg fik besked på at passe på eller så ville jeg besvime

Anmeld

20. september 2011

Mauser.

Jeg har prøvet det nogle gange, det skulle efter sigende være ret normalt .. Overlægen på hvidovre sygehus sagde at man i gamle dage vidste at på denne måde var man gravid, selvom jeg har en høj blod procent osv. så er det altså sket for mig flere gange, det er vildt ubehageligt!

Anmeld

20. september 2011

mizzblondie

Ja det var på den måde jeg fandt ua af jeg var gravid. Vågned en morgen med mega mange smerter i maven og troed jeg nærmest var døende havde følelsen af min blære snart ville sprænge så fik kæmpet mig ud på toilettet, men ku ikk tisse. Fik derefter kvalme og troed jeg sku knække mig og blev mega svimmel så lagde mig på gulvet og gik ud som et lys. Vågned og gik i seng og gik kold der. Da jeg vågned ringed jeg til lægen. Vildt skræmmende måde at finde ud af det.

Anmeld

20. september 2011

SussieThyssen

tithi skriver:

Er jeg den eneste gravide der falder om?

Jeg er kun besvimet en enkelt gang, men bare lige for at være lidt dramaqueen gjorde jeg det midt i føtex Pænt ubehageligt og lidt pinligt.

Det viser sig at jeg trods de to jernpiller jeg tager om dagen, har for lav blodprocent

Føler mig altid mega træt og bliver tit svimmel bare af at stå op.

Er du blevet testet for B12-vitamin mangel??
Hvis du ikke har nok B12 i kroppen, kan du praktisk taget ikke optage jern..så spørg lige din læge.
Nogle gravide kan nemlig ikke optage B12 selv, og har brug for at få det i sprøjteform.

Og nej..har aldrig besvimet under mine graviditeter. Det ligger overhovedet ikke til mig, uanset hvor lav en blodprocent jeg ellers har haft

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. september 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Ja jeg er os besvimet her i denne graviditet. Jeg gjorde det med et ordenlig brag lige for øjnene af hund, datter og dyrelægen. Heldigvis fik jeg i faldet drejet mig væk fra det metal-bord hunden lå oppe på, så jeg faldt ind under det istedet for slå hovedet lig ned i.. Jeg knaldede mit haleben og bækken lige i gulvet og ku næsten ikk komme derfra, da jeg blev mig selv igen. Efter og ha fået en masse og drikke og synes jeg var okay igen fik jeg os alle installeret i bilen igen og trillede hjem ad med små 10km i timen. Jeg tud brølede og alle dyttede og overhalede med vild gas for ligesom og fortælle jeg var i vejen for dem. Men jeg kunne jo ligesom intet gøre.. iiidiooter!  Endte til sidst udenfor min læges dør og måtte ringe ind og få dem ud for at hjælpe mig ind.

Havde PÆÆNT meget ondt og det var nok forklarlig nok da jeg havde forstuet haleben og derefter har måtte sidde på badering   Men er heldigvis over det nu. 

Har så os oplevet at rejse mig fra sofaen og så væltede jeg og sad dernede igen og så måtte jeg kravle ligeså stille ud og op og ud i køkkenet og få en masse væske. det er virkelig ubehageligt..

Men har hele tiden bar fået afvide at det hele ser godt ud og mit blodtryk bar er lidt lavt, men at det faktisk os er det sundeste. Så må bare ta den helt med ro når man ska stå længe eller ska rejse sig nede fra..

Anmeld

20. september 2011

Miss T

Ja to gange under første graviditet! Meget ubehagligt, men det var på grund af blodtilførelsen til hovedet. Så jeg skulle bevæge mig stille og roligt, især hvis jeg rejste mig fra sengen eller lignende.

Anmeld

20. september 2011

tithi

SussieThyssen skriver:

Er du blevet testet for B12-vitamin mangel??
Hvis du ikke har nok B12 i kroppen, kan du praktisk taget ikke optage jern..så spørg lige din læge.
Nogle gravide kan nemlig ikke optage B12 selv, og har brug for at få det i sprøjteform.

Og nej..har aldrig besvimet under mine graviditeter. Det ligger overhovedet ikke til mig, uanset hvor lav en blodprocent jeg ellers har haft

Kærligst
Sussie

Det er jeg ikke nej, men jeg går ud fra at min læge selv ville nævne det hvis det er nødvendigt. Og selvom min blodprocent er lidt i den lave ende, så ligger den stadig indenfor normalen for en gravid. Mine blodprøver er blevet testen dybdegående på sygehuset for at se om der lå noget yderligere bag min lave blodprocent, og det gør der ikke. Min læge siger er alt i orden og normalt for mig i min graviditet.

Tak for tanken og det kan da godt ske jeg lige spørger til det ved næste lægebesøg

Anmeld

20. september 2011

tithi

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

Ja jeg er os besvimet her i denne graviditet. Jeg gjorde det med et ordenlig brag lige for øjnene af hund, datter og dyrelægen. Heldigvis fik jeg i faldet drejet mig væk fra det metal-bord hunden lå oppe på, så jeg faldt ind under det istedet for slå hovedet lig ned i.. Jeg knaldede mit haleben og bækken lige i gulvet og ku næsten ikk komme derfra, da jeg blev mig selv igen. Efter og ha fået en masse og drikke og synes jeg var okay igen fik jeg os alle installeret i bilen igen og trillede hjem ad med små 10km i timen. Jeg tud brølede og alle dyttede og overhalede med vild gas for ligesom og fortælle jeg var i vejen for dem. Men jeg kunne jo ligesom intet gøre.. iiidiooter!  Endte til sidst udenfor min læges dør og måtte ringe ind og få dem ud for at hjælpe mig ind.

Havde PÆÆNT meget ondt og det var nok forklarlig nok da jeg havde forstuet haleben og derefter har måtte sidde på badering   Men er heldigvis over det nu. 

Har så os oplevet at rejse mig fra sofaen og så væltede jeg og sad dernede igen og så måtte jeg kravle ligeså stille ud og op og ud i køkkenet og få en masse væske. det er virkelig ubehageligt..

Men har hele tiden bar fået afvide at det hele ser godt ud og mit blodtryk bar er lidt lavt, men at det faktisk os er det sundeste. Så må bare ta den helt med ro når man ska stå længe eller ska rejse sig nede fra..

Det var da godt nok noget af en voldsom tur Men jeg er da glad for at høre at det er gået over igen

Jeg slog mig gudskelov ikke, fordi min mor have fat i mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.