Puhaaa.. Søger hjælp (9 mdr og søvn!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.952 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Mor Christa

Heej piger.
Jeg går ud fra, at der har været en million af disse indlæg, men ikke desto mindre så kommer jeg altså med et også!
Det er min søn,  9 måneder og har ALTID sovet så fint - både dag og nat! (jojo - vi har da haft problemer med at putte ham osv, men når han frøst sov , så SOV han!!)
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op længere; han er begyndt at vågne om natten!???! Det er IKKE fordi han er sulten, men giver ham alligevel en flaske nogen gange (læs: SJÆLDENT!), bare for at få ham til at falde til ro igen.
Et eksempel: I nat var jeg fa*me oppe 6 gange!?? og første gang var jeg oppe i ½ time, hvor jeg bare stod og gav ham sutten og lagde ham ned i sengen (han rejser sig op ) og ae'ede ham osv..
Jeg ved simpelthen ikkehvad det kan være - og jeg har prøvet at ligge en million sutter i sengne - det hjælper ikke..
Jeg er SÅ træt - det er næsten hårdere end dengang han var spæd - der sov han jo inde ved os, og jeg hev ham bare over i sengen og ammede.. Får simpelthen ikk mere end 1 times søvn (MAX) af gangen - jeg skla jo også, efter at have været inde ved ham, falde til ro igen myself...
PLEASE sig, at der r nogen der har/oplever det samme som mig, og som kan hjælpe

Er SÅ desperat ..  Det har stået på i 1 - 1½ måned ca . (HVER nat)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Mor Christa

17. september 2011

Mor Christa

Stadig ingen der kan give lidt råd`?? 

Anmeld

17. september 2011

Maja_4000

Det er ikke fordi han sover for meget i løbet af dagen ? 

Caroline vågner som regl max én gang (: Og hun sover ikke særlig meget om dagen :b

Håber snart det bliver bedre 

Anmeld

17. september 2011

mortilnoahogmelina

Jeg kan desværre ikke råde dig , men vil blot fortælle vi kører den sammen her hjemme
DEt har stået på ca så længe som hos jer og vores søn er knapt 9 måneder nu .
JEg er simpelthen så træt nu at jeg er begyndt at ligge ham ind til ios , nogen dage falder han i søvn og sovet godt , andre dage ligger han så uroligt at jeg slet ikke sover selv .
Jeg aner virkelig heller hk hvad vi skal stille op , så findes du en mirakel kurv som får ham til at sove igen så sig endelig til .

Anmeld

17. september 2011

Janni.

Har desværre ingen råd, men vil ikke gå forbi din tråd uden en stor . Håber det meget snart bliver bedre igen. 

Anmeld

17. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det er ikke fordi han sover for meget i løbet af dagen ? 

Caroline vågner som regl max én gang (: Og hun sover ikke særlig meget om dagen :b

Håber snart det bliver bedre 

Argh, tror sgu ikk han sover for meget om dagen.. Jeg mener, han sover kun 2 timer i alt - en time ti lformiddag og en time til eftermiddag.. Ja, jeg håber også det blvier bedre snart :/ det er SÅ træls og hårdt, når man næsten ikk får sovet .. 
haha jeg er satme ynkelig idag :p 

Anmeld

17. september 2011

Mor Christa

Pernille08 skriver:

Jeg kan desværre ikke råde dig , men vil blot fortælle vi kører den sammen her hjemme
DEt har stået på ca så længe som hos jer og vores søn er knapt 9 måneder nu .
JEg er simpelthen så træt nu at jeg er begyndt at ligge ham ind til ios , nogen dage falder han i søvn og sovet godt , andre dage ligger han så uroligt at jeg slet ikke sover selv .
Jeg aner virkelig heller hk hvad vi skal stille op , så findes du en mirakel kurv som får ham til at sove igen så sig endelig til .

haha, ja du må også sige til hvis du finder en kur!! Det er nemlig pisse hårdt. Altså i nat var jeg oppe en time med ham , og da han så ENDELIG faldt i søvn igen, vågnede han yderligere 4 gange?! Jamen altså! Og i nat havde jeg tremmesengen inde ved os, og så sov han der.. Men det kan jo bare ikke blive ved - jeg kan IKKE holde til det når han skal starte DP og jeg skal i skole igen !! det er da helt sikkert. suk suik suk suk suk! PLEASE bare vær en fase, som er hurtigt overstået! hehe  

Anmeld

17. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Argh, tror sgu ikk han sover for meget om dagen.. Jeg mener, han sover kun 2 timer i alt - en time ti lformiddag og en time til eftermiddag.. Ja, jeg håber også det blvier bedre snart :/ det er SÅ træls og hårdt, når man næsten ikk får sovet .. 
haha jeg er satme ynkelig idag :p 

Nej , det lyder jo ikke af meget :/

Forstår godt hvis du er ynkelig Man er sgu ikke til meget , når man ikke får sovet ordentligt ! 

Anmeld

17. september 2011

Mor Christa

Janni. skriver:

Har desværre ingen råd, men vil ikke gå forbi din tråd uden en stor . Håber det meget snart bliver bedre igen. 

Ih, jeg håber altså også bare at det er en fase, som er HURTIGT overstået.. Det er bare SÅ hårdt uden søvn suk suk suk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.