Heej piger.
Jeg går ud fra, at der har været en million af disse indlæg, men ikke desto mindre så kommer jeg altså med et også!
Det er min søn, 9 måneder og har ALTID sovet så fint - både dag og nat! (jojo - vi har da haft problemer med at putte ham osv, men når han frøst sov , så SOV han!!)
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op længere; han er begyndt at vågne om natten!???! Det er IKKE fordi han er sulten, men giver ham alligevel en flaske nogen gange (læs: SJÆLDENT!), bare for at få ham til at falde til ro igen.
Et eksempel: I nat var jeg fa*me oppe 6 gange!?? og første gang var jeg oppe i ½ time, hvor jeg bare stod og gav ham sutten og lagde ham ned i sengen (han rejser sig op
) og ae'ede ham osv..
Jeg ved simpelthen ikkehvad det kan være - og jeg har prøvet at ligge en million sutter i sengne - det hjælper ikke..
Jeg er SÅ træt - det er næsten hårdere end dengang han var spæd - der sov han jo inde ved os, og jeg hev ham bare over i sengen og ammede.. Får simpelthen ikk mere end 1 times søvn (MAX) af gangen - jeg skla jo også, efter at have været inde ved ham, falde til ro igen myself...
PLEASE sig, at der r nogen der har/oplever det samme som mig, og som kan hjælpe 
Er SÅ desperat ..
Det har stået på i 1 - 1½ måned ca . (HVER nat)
Anmeld