Svamp i skeden når man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Jamen min mand fik ikke svamp da jeg havde det, og der har ikke været noget siden smiler... Så det er jo bare lækkert Men ikke behageligt at dyrke sex når man har svamp

Tak det er rart nok lige at vide.

Havde let mistanke om svamp igår. Vi havde så senere sex og tænkte, det har jeg vidst, sådan som det føltes i mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Tak det er rart nok lige at vide.

Havde let mistanke om svamp igår. Vi havde så senere sex og tænkte, det har jeg vidst, sådan som det føltes i mens.

Ok men da jeg havde det, føltes det bare ekstremt ubehageligt og man er nærmest tør og det sviger og klør som en i helvede ggg...

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Ok men da jeg havde det, føltes det bare ekstremt ubehageligt og man er nærmest tør og det sviger og klør som en i helvede ggg...

Ja det klør helt ekstremt... Puha da...

Anmeld

16. september 2011

Tona

Men husk lige at alle håndklæder og undertøj du bruger skal vaskes ved 60 grader, for ellers kan svampen overleve og smitte igen! (det er en mega stædig ting sådan noget svamp)  

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Men husk lige at alle håndklæder og undertøj du bruger skal vaskes ved 60 grader, for ellers kan svampen overleve og smitte igen! (det er en mega stædig ting sådan noget svamp)  

Tak for tippet, det var jeg faktisk ikke klar over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.