Tsk, tsk... Sikke en go' mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

ivfmarie

Frejas første forældresamtale i BH i dag - og hva gør jer?? Glemmer det!! Fårk, hvor pinligt.
Heldigvis havde farmand taget tidligt fri for at kunne være med - så var der da heldigvis én af Frejas forældre med til samtalen .

Marie - der havde mere travlt med at træne hund, end at følge med i barnets udvikling....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

heaven

ivfmarie skriver:

Frejas første forældresamtale i BH i dag - og hva gør jer?? Glemmer det!! Fårk, hvor pinligt.
Heldigvis havde farmand taget tidligt fri for at kunne være med - så var der da heldigvis én af Frejas forældre med til samtalen .

Marie - der havde mere travlt med at træne hund, end at følge med i barnets udvikling....

hehe, det har jeg oplevet mere end en gANG, NÅR JEG HAR SKULLET AFHOLDE SAMTALER - ups caps -

i det mindste kom den ene af jer, ja - og du glemmer det ikke igen.

Jannie

Anmeld

20. januar 2009

Kaufie

Avs - den var ikke god fru Cornflækker......

Hvad sagde Freja? Nu er det jo din mand, der har håneretten.......

Ej øv, jeg ville godt nok også være træt af at have glemt sådan en aftale - og så lige første gang......

Anmeld

20. januar 2009

Rasmine

Arj Marie...
Du må så glæde dig over at du garanteret har en mønsterdatter, som alle de andre piger gerne vil lege med???
GODT farmand har styr på kalenderen!

Anmeld

20. januar 2009

Helle30

Ja du er slem Ivfer.

Ved du hvad? Jeg har børn, jeg har undervist i årevis, uden at nogen af deres forældre nogensinde er mødt op til samtalerne, og det er s'gu ikke fordi, de har hverken hundetræning, arbejde eller brodering, der tager deres tid eller får dem til at glemme det. De bliver væk med fuldt overlæg, og det er desværre som regel dem, man allerhelst vil tale med.
Vær bare glad for, at manden mødte op - du har garanteret fået refereret en statusrapport, der er til ug med 4 stjerner, eler hvad det hedder?
Det eneste kan jo så være, hvis Freja spørger, hvor du blev af - hvis altså børnene er med ved samt. så hun ved, du ikke var der.

- Helle

Anmeld

21. januar 2009

Tynen

PUUUUHA, Marie!! FØJ!!!

Hvor er det typisk at det glipper, men håber at det gik godt anyways

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.