Arbeit macht frei

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

2babygirls

DK skriver:

ja ja. Blå blok har da ryddet op efter rød før, og det kan de vel gøre igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Sofia

Det er en sorgens dag!

Anmeld

16. september 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Lige præcis...... Jeg er GODT NOK også spændt på det næste stykke tid, hvordan det kommer til at se ud.... Men så kan vi da få konstruktive love igennem som fx at bestyrelser skal indeholde minimum 40% kvinder, for folk skal vælges på deres køn frem for kvalifikationer.... eller.... At vi skal arbejde i længere tid hver uge, så vi får endnu mindre tid til vores familieliv, og den tid vi så har, ja der kan vi lave endnu mindre sammen fordi alting bliver dyre.... Og jo så skal det ikke kunne betale sig at arbejde, for man skal sgu have ligeså mange penge til rådighed, hvis det er man ikke GIDER at arbejde. Hvorfor fanden skal direktøren der knokler 70 timer om ugen have flere penge til rådighed end den der går på kontanthjælp? HVORFOR skal han have mere ret til at tage på ferie og købe store gaver til sine børn. Næææ du hvis jeg ikke kan få så skal du FANME heller ikke ha lov!!.........Yaaayyyhhhh....

Hvis nogle sku være i tvivl så stemte jeg BLÅT

I hear you

Anmeld

16. september 2011

AA10

Rødhætte skriver:

Rød rød rød!!! JA...  Endelig!!

Anmeld

17. september 2011

Mettemus

Mit helt eget og personlige bud på valgets udfald er, at danskerne simpelthen har valgt det mindste af to onder. Jeg tror, at Lille Lars fra Græsted har måttet lide under sit tætte parløb med Lars B og hans hold af mere eller mindre kompetente fjolser. Her taler jeg fx om den talende kavalergang, Lene E, der fik degraderet den dygtigste mand på hele holdet til kultur- og kirkeminister fordi "hun altid godt havde kunnet tænke sig a blive udenrigsminister", for derefter ikke at tage sin stilling seriøst. I det hele taget har gode folk forladt deres poster (fx Steen Gade - han gik selv, I know, men noget tyder på at han måske heller ikke havde føling nok med sit job og ansvarsområde), og mindre gode er kommet til (Pelle Gris, Troels Lund Poulsen, Brian Mikkelsen osv.). Og så kan det godt være at DF er DK's 3. største parti, men der er stadig en rigtig stor del af befolkningen der IKKe stemmer på Pia K, og som sikkert er ret enige i Ny Alliance med at "nok er nok". Knus fra Mette som ikke fik stemt pga flytning, men som nok havde stemt B, og som i et kort øjeblik overvejer Ø, fordi Johanne er sej, men så hørte Per Clausen kalde alle penge tjent ved arbejde for "vores allesammens penge", og derfor vågnede op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.