Arbeit macht frei

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. september 2011

DK

I alt fald de næste 4 år. Men hey, vi overlevede niazisterne så mon ikke også det går denne gang med kommunisterne.

Hvor kan man tilmelde sig til modstandsbevægelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

AnneBJ

DK skriver:

Hvor kan man tilmelde sig til modstandsbevægelsen?

Måske hvis du flytter til Frankring? 

Jeg er godt tilfreds med udfaldet, så jeg går ingen steder... 

Anmeld

16. september 2011

CA

He he! Vi er jo så stærke, så vi skal nok klare den

Nu de alligevel skal til at lave et kæmpe underskud, sku vi så ikke sende forslaget (kan ikke huske hvis det var) ind til Helle, om wellness til alle der har været gravide og født! 

Anmeld

16. september 2011

DK

ja ja. Blå blok har da ryddet op efter rød før, og det kan de vel gøre igen.

Anmeld

16. september 2011

Rødhætte

Rød rød rød!!! JA...  Endelig!!

Anmeld

16. september 2011

Lilje82

DK skriver:

ja ja. Blå blok har da ryddet op efter rød før, og det kan de vel gøre igen.

Vi kommer desværre bare aldrig nogen vegne, når blå skal bruge alt sin energi på at rydde op før de kan komme i gang med deres eget - De røde roder som bare pokker

Anmeld

16. september 2011

DK

Lilje82 skriver:

Vi kommer desværre bare aldrig nogen vegne, når blå skal bruge alt sin energi på at rydde op før de kan komme i gang med deres eget - De røde roder som bare pokker

Præcis!

Blå blok har brugt SÅ mange penge på at betale Danmarks gæld af. Men det er nok heldigt nok, nu hvor der kommer MEGET mere

Anmeld

16. september 2011

Lilje82

DK skriver:

Præcis!

Blå blok har brugt SÅ mange penge på at betale Danmarks gæld af. Men det er nok heldigt nok, nu hvor der kommer MEGET mere

Men vi må vel bare tage det som det kommer og håbe det ikke går så galt....

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

He he! Vi er jo så stærke, så vi skal nok klare den

Nu de alligevel skal til at lave et kæmpe underskud, sku vi så ikke sende forslaget (kan ikke huske hvis det var) ind til Helle, om wellness til alle der har været gravide og født! 

MIT!! 

Anmeld

16. september 2011

Maria-s

DK skriver:

Præcis!

Lige præcis...... Jeg er GODT NOK også spændt på det næste stykke tid, hvordan det kommer til at se ud.... Men så kan vi da få konstruktive love igennem som fx at bestyrelser skal indeholde minimum 40% kvinder, for folk skal vælges på deres køn frem for kvalifikationer.... eller.... At vi skal arbejde i længere tid hver uge, så vi får endnu mindre tid til vores familieliv, og den tid vi så har, ja der kan vi lave endnu mindre sammen fordi alting bliver dyre.... Og jo så skal det ikke kunne betale sig at arbejde, for man skal sgu have ligeså mange penge til rådighed, hvis det er man ikke GIDER at arbejde. Hvorfor fanden skal direktøren der knokler 70 timer om ugen have flere penge til rådighed end den der går på kontanthjælp? HVORFOR skal han have mere ret til at tage på ferie og købe store gaver til sine børn. Næææ du hvis jeg ikke kan få så skal du FANME heller ikke ha lov!!.........Yaaayyyhhhh....

Hvis nogle sku være i tvivl så stemte jeg BLÅT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.