DK skriver:
Præcis!
Blå blok har brugt SÅ mange penge på at betale Danmarks gæld af. Men det er nok heldigt nok, nu hvor der kommer MEGET mere
Lige præcis...... Jeg er GODT NOK også spændt på det næste stykke tid, hvordan det kommer til at se ud.... Men så kan vi da få konstruktive love igennem som fx at bestyrelser skal indeholde minimum 40% kvinder, for folk skal vælges på deres køn frem for kvalifikationer.... eller.... At vi skal arbejde i længere tid hver uge, så vi får endnu mindre tid til vores familieliv, og den tid vi så har, ja der kan vi lave endnu mindre sammen fordi alting bliver dyre.... Og jo så skal det ikke kunne betale sig at arbejde, for man skal sgu have ligeså mange penge til rådighed, hvis det er man ikke GIDER at arbejde. Hvorfor fanden skal direktøren der knokler 70 timer om ugen have flere penge til rådighed end den der går på kontanthjælp? HVORFOR skal han have mere ret til at tage på ferie og købe store gaver til sine børn. Næææ du hvis jeg ikke kan få så skal du FANME heller ikke ha lov!!.........Yaaayyyhhhh.... 
Hvis nogle sku være i tvivl så stemte jeg BLÅT 
Anmeld