vægt stinging ved ÆL???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2011

Kay

Ja er der nogle der oplever det???

har søgt på det men kun kunnet finde noget på forskellige forae... ikke noget dukomenteret...

jeg er nemlig lidt i vildrede... har pco og får jo derfor ikke æl... men sidst jeg blev scannet ved min gyn (snart 4 uger siden), sagde hun at det så ud som om jeg havde haft æl i weekenden... den weekend jeg havde mega ondt i maven total uforklareligt (troede min mens var på vej da den ik havde været der siden maj) og måtte ikke noget fysisk aktivt da jeg lige havde fået opereret min visdomstand ud... så vi havde ik sex den weekwend

nå men tilsagen....

i sidste uge vejede jeg 87,5

i går vejede jeg 86,5

i dag vejer jeg 87,5 ???? og har overholdt mit kalorie mål på madlog???

(nej jeg vejer mig ik hver dag normalt... men nogle gange har jeg

brug for det... for at give mig selv en opløftning og se at det er dumt at spise søde sager....)'

har nu små ondt i maven lige som den weekend startede???

nogle der kender noget til ÆL og vægt stigning???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

esiuol

Kay skriver:

Ja er der nogle der oplever det???

har søgt på det men kun kunnet finde noget på forskellige forae... ikke noget dukomenteret...

jeg er nemlig lidt i vildrede... har pco og får jo derfor ikke æl... men sidst jeg blev scannet ved min gyn (snart 4 uger siden), sagde hun at det så ud som om jeg havde haft æl i weekenden... den weekend jeg havde mega ondt i maven total uforklareligt (troede min mens var på vej da den ik havde været der siden maj) og måtte ikke noget fysisk aktivt da jeg lige havde fået opereret min visdomstand ud... så vi havde ik sex den weekwend

nå men tilsagen....

i sidste uge vejede jeg 87,5

i går vejede jeg 86,5

i dag vejer jeg 87,5 ???? og har overholdt mit kalorie mål på madlog???

(nej jeg vejer mig ik hver dag normalt... men nogle gange har jeg

brug for det... for at give mig selv en opløftning og se at det er dumt at spise søde sager....)'

har nu små ondt i maven lige som den weekend startede???

nogle der kender noget til ÆL og vægt stigning???

Hey - jeg er også på madlog

Jeg tilhører den fanatiske type, der vejer sig hver dag (eller dvs. det gjorde jeg i en periode - alt det her behandlingshalløj har tvunget det lidt i baggrunden).

Jeg har observeret at mine vægtsvingninger har et eller andet at gøre med min cyklus, men har ikke undersøgt, om der kan være sammenfald med ægløsning, for det er først efter, jeg er startet i behandling, at jeg ved præcis hvilken dag ægløsningen er. Jeg har nemlig normalt ingen symptomer på den.

Så jeg kan desværre ikke give dig noget godt svar

Anmeld

16. september 2011

Kay

esiuol skriver:

Hey - jeg er også på madlog

Jeg tilhører den fanatiske type, der vejer sig hver dag (eller dvs. det gjorde jeg i en periode - alt det her behandlingshalløj har tvunget det lidt i baggrunden).

Jeg har observeret at mine vægtsvingninger har et eller andet at gøre med min cyklus, men har ikke undersøgt, om der kan være sammenfald med ægløsning, for det er først efter, jeg er startet i behandling, at jeg ved præcis hvilken dag ægløsningen er. Jeg har nemlig normalt ingen symptomer på den.

Så jeg kan desværre ikke give dig noget godt svar

du skal havde tak for dit svar selvom du ikke kunne svare på mit spørgsmål

har normalt ikke oplevet nogle vilde sving i min vægt... undtagen når jeg skal til at bløde... men jeg har jo heller ikke haft æl... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.