Mon andre døjer med samme problem som mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

SaNiNa

Ikke direkte skæl, men meget tør hovedebund og mit hår bliver fedtet i løbet af få timer.

skiftede så til en hårshampo fra kerastase som er udviklet til tør hovebund, tørt og fedet hår og den er super god. den kan varmt anbefales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Sitrani

Har egentlig aldrig tænkt over det, men jeg havde da egentlig også skæl da jeg var gravid, og det gik efter jeg havde født, og har ikke rigtig haft det siden Så tror da måske bare det er din hud i din hovedbund, der ændre sig pga. graviditet.... Jeg havde det i hvert fald også! Nogen gange var det nærmest flager man kunne pille af, virkelig ulækkert, men efter jeg var til frisøren første gang, efter at have født, gik det væk...

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

frøken P skriver:

hejsa,

jeg har også kæmpet mod skæl i de sidste 2 måneder, så i stedet for at kaste penge ud af vinduet til alle mulige produkter i Matas og andre butikker, der lover guld og grønne skove, så gik jeg på apoteket og hentede en flaske, der hedder Ducray Squanorm.

Det har jeg så brugt i 1½ uge og nu er det faktisk væk 

Smil fra Sara 

Okey... Tak for tippet... 

Håber nu snart at jeg føder... Så det forsvinder... 

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Ikke direkte skæl, men meget tør hovedebund og mit hår bliver fedtet i løbet af få timer.

skiftede så til en hårshampo fra kerastase som er udviklet til tør hovebund, tørt og fedet hår og den er super god. den kan varmt anbefales

Okey... Der er kommet mange gode råd, så skal til at vælge lidt... Håber jo på der snart sker noget, og så jeg kan komme af med det... Det er ikke fordi det irritere på nogen måder... Kun når jeg reder håret... 

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

STN skriver:

Har egentlig aldrig tænkt over det, men jeg havde da egentlig også skæl da jeg var gravid, og det gik efter jeg havde født, og har ikke rigtig haft det siden Så tror da måske bare det er din hud i din hovedbund, der ændre sig pga. graviditet.... Jeg havde det i hvert fald også! Nogen gange var det nærmest flager man kunne pille af, virkelig ulækkert, men efter jeg var til frisøren første gang, efter at have født, gik det væk...

Jeg tror da også det er i forbindelse med graviditeten... Når jeg kigger i spejlet, kan jeg da godt se der er lidt flager, men ikke voldsom meget... 

Anmeld

16. september 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Okey... Der er kommet mange gode råd, så skal til at vælge lidt... Håber jo på der snart sker noget, og så jeg kan komme af med det... Det er ikke fordi det irritere på nogen måder... Kun når jeg reder håret... 

Jeg har været/er rigtig glad for shampoen køber den gennem en engelsk hjemmeside så den noget billiger.

Er ret sikker jeg bliver inde for det mærker når den lille komme bare en en flaske som passer bedre til mit hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.