Mon andre døjer med samme problem som mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
35 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Mira0911

Har de sidste par dage opdaget jeg døjer frygtelig meget af skæl... Helt vildt.. Det drysser nærmest fra håret når jeg reder det... Har prøvet med skæl shampoo uden held... 

Måske jeg skulle prøve med Sasha shampoo, det skulle vidst også tage det værste... 

Andre som døjer med skæl også her under graviditet før eller siden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Har de sidste par dage opdaget jeg døjer frygtelig meget af skæl... Helt vildt.. Det drysser nærmest fra håret når jeg reder det... Har prøvet med skæl shampoo uden held... 

Måske jeg skulle prøve med Sasha shampoo, det skulle vidst også tage det værste... 

Nej, det har jeg aldrig hørt om. Kan det være tør hovebund? 

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej, det har jeg aldrig hørt om. Kan det være tør hovebund? 

Det er ikke noget jeg døjer med ellers... Måske det er kommet i forbindelse med graviditeten her til sidst? 

Anmeld

15. september 2011

Roza

Mira0911 skriver:

Hej igen Mira

Hvilken shampoo bruger du?

Jeg har faktisk haft det samme problem, jeg kunne endda ikke have sorte overdele på pga skældet, indtil jeg skiftede shampooen ud med Head & Shoulders 2 in 1 Classic. Jeg har ikke haft skæl problemer siden, har endda prøvet hvor jeg ikke har vasket håret i 4 dage uden at få skæl. Er fuldstændig skæl fri. Lyder for godt til at være sandt, men synes du skal prøve det

Hilsen Roza

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Roza skriver:

Hej igen Mira

Hvilken shampoo bruger du?

Jeg har faktisk haft det samme problem, jeg kunne endda ikke have sorte overdele på pga skældet, indtil jeg skiftede shampooen ud med Head & Shoulders 2 in 1 Classic. Jeg har ikke haft skæl problemer siden, har endda prøvet hvor jeg ikke har vasket håret i 4 dage uden at få skæl. Er fuldstændig skæl fri. Lyder for godt til at være sandt, men synes du skal prøve det

Hilsen Roza

Hihi Hej igen... 

Jeg bruger lige præcis det du nævner... synes slet ikke det har noget effekt... 

Anmeld

15. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Det er ikke noget jeg døjer med ellers... Måske det er kommet i forbindelse med graviditeten her til sidst? 

Tænker jeg også. Håret kan jo ændre sig på alle mulige måder under og efter en graviditet. 

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tænker jeg også. Håret kan jo ændre sig på alle mulige måder under og efter en graviditet. 

Ja nemlig... 

Anmeld

15. september 2011

Mauser.

Jeg døjer med lidt søde, altså har aldrig haft det før graviditet men under graviditeten har jeg fået en del faktisk :/ .. ikke særlig spændende.

Anmeld

15. september 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Det skete også i slutningen af min graviditet! Virkelig mystisk! Og jeg har ingen anelse om hvorfor. Men head & shoulders er altid godt I hvert fald til mig. Derudover var det væk så snart jeg havde født 

Anmeld

15. september 2011

Roza

Mira0911 skriver:

Hihi Hej igen... 

Jeg bruger lige præcis det du nævner... synes slet ikke det har noget effekt... 

Øvv  at det ikke har hjulpet på dig. Men så synes jeg du skal vente til du har født og se hvad der sker, også tage den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.