Hvor knækker filmen - og hvordan får jeg min søvn igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2008

Kaufie

Joan ( Smallie ) skriver:

Har du prøvet at ligge ham så han ikke kan komme om på ryggen. En dyne bag ham. Det gjorde jeg ved Niels en tid fordi han ikke sov så godt og det hjalp.

Bare et forslag.
Hilsen Joan

Godt forslag - men ja, har prøvet. Han mosler bare rundt til han bliver puttet igen. I går aftes fandt jeg ham med hovedet nede i fodenden.... Det er jo ikke nemt at pacificere ham helt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Lise

Nå, jeg har forhåbentlig fundet grunden til Simons natteroderi (i nat var jeg igen oppe en milliard gange, og han SKREG fra 3 til 4:30, pyh... Idag er tand nr. 5 poppet frem - mon ikke det er det? Det håber jeg sgu...for så skulle det da MAX vare én nat mere... :)

Lise - som er ved at lave kontor til børneværelse

Anmeld

1. marts 2008

Kaufie

Hej Lise

Det var da dejligt at du nu kan klistre en grund på Simons natteopførsel :D Og jo, lad os da håbe, I nu kan få en bedre nattesøvn begge to (alle tre?)

William vågnede med de der 45 min intervaller fra han blev puttet til omkring kl 22. Så hørte jeg først fra ham kl 23.30 (dvs han selv er faldet i søvn en gang imellemtiden!!) hvor han fik God-nat-babs. Han havde fået aftensmad allerede kl 17, så jeg syntes han lige skulle fyldes op til natten. Og så sov jeg ellers til han vækkede mig kl lidt over 3 - fik ham vendt og puttet og sov videre til 5.30 hvor han så fik bryst igen - og så stod vi op kl 7.

Så hey.....det var jo faktisk ikke så slemt - bare irriterende at få sin aften splittet totalt op, men når man så tilgengæld føler sig ret så frisk dagen efter - så er det jo en ganske anden sag.

Held og lykke til os i nat

Anmeld

1. marts 2008

Muffinmus

Wille startede på noget afd et samem for nogle uger siden...nu får han så lidt mere vælling til natten og det har da hjulpet lidt...men mon ikke det er noget optakt til det tigerspring der komme i uge 36 ca?? Det kunne det jo sagtens være.

Anmeld

1. marts 2008

Lise

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Wille startede på noget afd et samem for nogle uger siden...[/citat] Haha, skulle lige læse den sætning 5-6 gange før den gav mening :D Tænkte "hva' for en afdeling, og hvem skal til eksamen?" - men noget af det samme..hehe, ja undskyld Maria - havde sgu lidt probs med at forstå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.