Hej igen,
Det virker i øvrigt til at Simon drømmer meget for tiden, måske lidt mere end hvad der er rart for ham. Har set flere gange de sidste par dage (og nætter) at han ligger og piver og vender og drejer sig i søvne, nærmest grædende...og han hulker stille...men vågner ikke lige... pyh, det er ikke så fedt... men det giver jo så også mening at han er urolig om natten..
Med hensyn til utryghed - ja, det virker lidt sådan. MEN jeg har de seneste to nætter taget Simon over og sove arm-i-arm med mig, hvilket altid har kunne få ham til at falde til ro på urolige nætter, men det bliver han altså ikke rolig af for tiden. Han kaster sig stadig rundt, både i søvnen og når han er lidt vågen..og jeg skulle da mene han føler sig rimelig tryg hos mig...
Der var en herinde (kan ikke huske hvem) der for et par dage siden skrev noget med en masse nye indtryk der skal bearbejdes, og det bliver det om natten når de små pus sover => urolige nætter!
Uanset hvad, så synes jeg at jeg hører om en del der oplever dette for tiden... (var sammen med fødselsforberedelsesholdet igår, og der var også et par tilfælde)
Anmeld