JOOOO...DEN DER KENDER JEG GODT...HOV CAPS!
Den anden aften, da ungerne havde fået vækket tif, efter hun var lagt til natten, så jumpede hun jo rundt, sammen med Michael og jeg... jeg var lidt vred, for jeg havde jo set frem til en stille og rolig aften uden en lille hystade.
Vi gik i seng, efter igen at havde forsøgt at putte hende, og ungen gav sig naturligvis til at hyle igen!
Jeg ved jo godt at det ikke hjælper noget at Michael går derned, for så bliver der bare mere fest, han er altså ikke lige så hård til det pjat som mig...så jeg rejste mig, klokken 23.00 lidt demonstrativt og vredt, men nogen skulle altså sørge for tøsen fik bare lidt søvn.
Jeg sad så nede på hendes værelse i to stive timer, og blev mere og mere vred...over hvad aner jeg egentlig ikke, for michael kaldte gentagne gange, og stak også hovedet ind nogle gange og spurgte om ikke jeg hellere ville i seng, så han kunne overtage, og jeg kunne få lidt søvn inden jeg skulle op næste morgen, men niks, jeg var stædig nok til at sige nej, men sad alligevel og var pisse vred!
COME ON! Hvorfor er jeg sådan?
og hvor kommer den der vrede fra...og hvad fanden kan jeg bruge den til?
Michael vil rigtig gerne dele jobbet med mig, men jeg ved det ender i at pigebarnet er vågen hele natten...
det var lige som ikke på sin plads at jeg lå der og høvlede hele verden ned i mine tanker...men sådan er jeg åbenbart bikset sammen i min forskruede hjerne!
jeg forstår gode den der følelse Kaufie...

og hov...klokken var 01.00 inden her var ro!