søn med adhd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

annekarina

så er ansøgning til silkeborg kommune afleveret. de har lovet svar i løbet af 14 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Talbutikken

annekarina skriver:

så er ansøgning til silkeborg kommune afleveret. de har lovet svar i løbet af 14 dage.

krydser finger, håber i få det

Anmeld

20. september 2011

annekarina

tak skal du have. det håber vi godt nok osse...

Anmeld

31. oktober 2011

Perle

Hej jeg har en søn på snart 6 som har fået diagnosen adhd og er kommet i medicinsk behandling jeg har det forfærdeligt hver gang jeg giver ham medicin. han klager både over mave smerter, han har ingen appitit og får ticks.

han bliver dog meget mere rolig og kan sidde i timevis og koncentrer sig om forskellige opgaver og sidder og tegner og ser tegnefilm det har ellers aldrig intreseret ham

er det mon det rigtige at gøre at give sådan et lille barn medicin? er utrolig bekymret for ham, hvis ikke jeg vil give ham medicinen vil han så overhovedet kunne klare en skolegang og skader jeg ham mere end jeg gavner ham ved at give ham det

er utrolig stresset over det. jeg går i øjeblikket hjemme på barsel men starter snart på arbejde og skole igen kan man klare alt det selv uden at drive sig selv til vanvid, ved bare at allerede nu går jeg og mister ting er meget forvirret over alle de konflikter det medfører har indtil videre næsten brændt mit køkken ned hældt kogende vand ud over mig selv flere gange, ja føler faktisk det er jordens undergang siden jeg fik at vide min lille dreng har adhd

venlig hilsen en meget bekymret mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.