søn med adhd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.096 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. september 2011

annekarina

skal høre om der er andre der har børn med adhd....

Jeg har en søn på 6 år der har fået konstateret adhd.... vil gerne høre fra andre der ved hvad jeg snakker om....

er der nogen der har skulle have hjælp fra kommunen fordi de skulle flytte på grund af børn med adhd....

vi har fået at vide kommunen skal hjælpe fordi han har adhd og det er for farlig for ham og bo på 2.sal, da han åbner vinduer....

håber snart og høre fra nogen...

knus karina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

K&S

annekarina skriver:

Jeg har en søn på 6 år der har fået konstateret adhd.... vil gerne høre fra andre der ved hvad jeg snakker om....

er der nogen der har skulle have hjælp fra kommunen fordi de skulle flytte på grund af børn med adhd....

vi har fået at vide kommunen skal hjælpe fordi han har adhd og det er for farlig for ham og bo på 2.sal, da han åbner vinduer....

knus karina.

Jeg har ikke selv børn med diagnosen ADHD, men jeg ville ikke smutte uden at skrive en hilsen

Jeg håber I finder på den bedste løsning for jeres søn og jer som familie

Anmeld

15. september 2011

annekarina

Hej.

tak skal du have

knus karina.

Anmeld

15. september 2011

H+S Skjolgborg.

Vi har......

Han er i dag snart 14 år det blev opdaget da han var lille også har min den anden søn på snart 10 har det også tro vi han er bagud især i dansk andre fag - mat der er han en haj,Men svært hved af sidde stille,Mange mennesker og husk osv.Kommunen har give afslag på af få ham i flere tester pt men den skal nok snart tages op igen.

Jeg hved man kan få hjælp til indskud af kommunen hvis det er sundhedplejesken/lægen/sygehuse skriver til kommunen omkring boligen er farlig.Men om de bare lige giver en bolig tro jeg desværre ikke sker.Men måske and på måske hvor mange boliger de har af kunne tag af og ventiden.

Mvh Henriette

Anmeld

16. september 2011

memuffin

Vi har patrick på 12 med svær adhd og aspergers. så har jeg selv adhd og let ocd og vi må nok også snart til at se i øjnene at lille bror nok også har en snert af det:-( du er meget velkommen til at skrive en pb hvis du har lyst:-) jeg kan ikke hjælpe dig med kommunen osv for vi bor i sverige og her ser tingene helt anderledes ud. Men jeg kender en der er totalt haj til at skrive ansøgninger klager osv.

Anmeld

16. september 2011

annekarina

hej.

vi har papir fra lægen at det er farligt for vores søn at bo her og kommunen skal hjælpe os med en ny bolig.

vi skal selv finde boligen også søge om kommunen betaler indskuddet.

knus karina.

Anmeld

18. september 2011

H+S Skjolgborg.

annekarina skriver:

hej.

vi har papir fra lægen at det er farligt for vores søn at bo her og kommunen skal hjælpe os med en ny bolig.

vi skal selv finde boligen også søge om kommunen betaler indskuddet.

knus karina.

Mon ikke kommunen så siger ja med mindre i er mega rige/tjener godt..

xxx finger for et JA FRA KOMMUNEN AF.

Henriette

Anmeld

18. september 2011

annekarina

Hej Henriette.

tak skal du have. kommunen må ikke sige nej siger lægen der har udredt vores søn.

knus karina.

Anmeld

18. september 2011

Talbutikken

annekarina skriver:

knus karina.

Hej

Jeg har Simon på knap 9 år, med svær ADHD.. Han går på Heldagsskole, da han ikke kan klare sig i en amlindelig pga. hans sociale vanskeligheder.

Jeg er rimelig inde i servisloven om hvad i kan få dækket og hvad i ikke kan få dækket. I burde kunne få jeres indskud til en nu lejlighed dækket via §41, men kommunen har også lov til at kunne finde et billiger alternativ, som feks. at siker jeres vinduer, så jeres søn ikke kan åbne dem.
Du skal være mere en velkommen til at skrive en PB.

Med de venligste hilsner

Anmeld

18. september 2011

H+S Skjolgborg.

Talbutikken skriver:

Hej

Jeg har Simon på knap 9 år, med svær ADHD.. Han går på Heldagsskole, da han ikke kan klare sig i en amlindelig pga. hans sociale vanskeligheder.

Jeg er rimelig inde i servisloven om hvad i kan få dækket og hvad i ikke kan få dækket. I burde kunne få jeres indskud til en nu lejlighed dækket via §41, men kommunen har også lov til at kunne finde et billiger alternativ, som feks. at siker jeres vinduer, så jeres søn ikke kan åbne dem.
Du skal være mere en velkommen til at skrive en PB.

Med de venligste hilsner

*SS*

Knus Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.