Hvor tidligt mærkede I symptomer og hvilke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg købt en test der kan give resultat allerede 6 dage efter befrugtning. Den tager jeg i morgen. Det er spændende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Molly8

Anonym skriver:

Nu har jeg købt en test der kan give resultat allerede 6 dage efter befrugtning. Den tager jeg i morgen. Det er spændende!

Jeg bleb insemineret og fik mistanke på 5. dagen. Da havde jeg haft ømme bryster i flere dage og lugtgener. Jeg fik mistanke pga en kop kaffe, der lugtede mærkeligt, hvorefter jeg kom i tanker om de andre symptomer. Jeg testede med en test fra billigteste.dk på 6. dagen og fik allerede der en svag streg.

Held og lykke

Kh Molly

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg er stadig spændt. Testen var negativ, men det er også meget tidligt jeg har testet. Jeg skal først have min mens omkring d. 26. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro...

Anmeld

19. september 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Jeg bleb insemineret og fik mistanke på 5. dagen. Da havde jeg haft ømme bryster i flere dage og lugtgener. Jeg fik mistanke pga en kop kaffe, der lugtede mærkeligt, hvorefter jeg kom i tanker om de andre symptomer. Jeg testede med en test fra billigteste.dk på 6. dagen og fik allerede der en svag streg.

Held og lykke

Kh Molly

Og tak for de krydsede fingre

Anmeld

19. september 2011

CamillaValby

Jeg mærkede det før min mens. En lille uge efter ÆL. Også havde jeg den vildeste kvalme.

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Jeg mærkede det før min mens. En lille uge efter ÆL. Også havde jeg den vildeste kvalme.

Taaaak. Ja jeg mærker ikke andet end det med brysterne. Tror måske ikke den er der alligevel. Jeg tvivler meget på det nu... Ved ikke helt hvorfor.

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg ER gravid!!!! Wehoooo!!!

Anmeld

27. september 2011

kvinde84

Tillykke med det

Anmeld

27. september 2011

Københavnermor

Stort tillykke!!!!!! 

Anmeld

27. september 2011

SaraB

Hjertelig tillykke!!!

Jeg læste lidt længere oppe, at du havde købt en test der kunne give svar 6 dage efter befrugtning. Må jeg spørge hvad det er for én?

På forhånd tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.