Hvor tidligt mærkede I symptomer og hvilke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.364 visninger
23 svar
1 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg er lige ano for jeg ved faktisk ikke om jeg ER gravid eller om det er ønsketænkning.

Jeg har fået meget ømme bryster og det er kun 5 dage siden vi havde sex. Kan det virkelig gå så stærkt??? Hvis jeg er gravid er jeg 2.gangs. Ved ikke om det har en betydning for hvor hurtigt man får symptomer.

Og så synes jeg også min mave virker sådan lidt mere hård eller fast.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Anonym trådstarter

Hilfe de damer

Anmeld

16. september 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Ja jeg er lige ano for jeg ved faktisk ikke om jeg ER gravid eller om det er ønsketænkning.

Jeg har fået meget ømme bryster og det er kun 5 dage siden vi havde sex. Kan det virkelig gå så stærkt??? Hvis jeg er gravid er jeg 2.gangs. Ved ikke om det har en betydning for hvor hurtigt man får symptomer.

Og så synes jeg også min mave virker sådan lidt mere hård eller fast.

jeg tror desværre ikke du kan regne med symptomer så hurtigt, da det kan være alt fra graviditet, til ønsketænkning til andre cyklus-smerter

Det eneste sikre er at vente til menstruationen udebliver

Anmeld

16. september 2011

lycly

Jeg mærkede ingen symptomer, men da min menstruation udeblev der kunne jeg bare mærke at jeg var gravid. Jeg var 100% sikker, selvom min menstruation tit havde været forsinket

Anmeld

16. september 2011

Malonde1985

Jeg havde lidt murren i underlivet, og meget tit propper i ørerne (det er åbenbart et graviditetstegn - i hvert fald i Sverige), og ja så havde jeg jo bare en fornemmelse

Jeg vil også sige at det er ALT for tidligt for dig at kunne mærke noget som helst, hvis det er.. Men krydser da fingre for dig

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg har stadig ondt i mine bryster. Jeg håber virkelig den er der. Men ja det kan godt være det bare er fordi jeg ønsker det SÅ meget!

Anmeld

16. september 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

altså jeg har både prøvet at kroppen gik amok i skrukrus og startede med mælkeproduktionen og ømme bryster og ingen mens...

MEN da jeg blev gravid var jeg ikke i tvivl for jeg vågnede morgenen efter ægløsning med køresyge kvalme... og uanset hvor meget jeg prøvede at overbevise mig selv om det var indbildning så vidste jeg det bare inden i...

De andre gange hvor det har været kroppens skruk-ur der gik amok har jeg godt vidst at det ikke var rigtigt men bare blevet hevet med når dem omkring mig (læs veninderne) sagde at jeg skulle teste for det lød som om jeg var...

Så mærk efter vær ærlig med dig selv og overfor dig selv...

og så tag en test indenfor den næste uges tid

Anmeld

16. september 2011

Tona

Det kan både være indbildning eller rigtigt. Men altså da jeg skulle have Amanda havde jeg vitterligt brystspændinger FOR VILDT (AV!) allerede et par dage efter jeg var blevet gravid og ligeledes kvalme osv... så det kan teoretisk godt ske sådan

Anmeld

16. september 2011

Mother-love

Jeg var sindsygt træt den første uge efter jeg var blevet gravid. Mine bryster var også ømme. Men det med din mave kan virke hårdere kan ligeså meget være pga mens der er på vej. Men trætheden fra min side var voldsomt. Det var virkelig som om at jeg bare ikke kunne holde mineøjne åbne og måtte sove efter arb. Samt tidlig i sengom aftenen

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Dejligt med flere svar. Jeg VIDSTE det også første gang jeg var gravid. Og da havde jeg ingen symptomer. Jeg vidste det bare. Og sådan har jeg det ikke denne gang. Men jeg håber det bare sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.