Vinterstøvler str. 17

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.472 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Oliver,Troia&Wictor

Hey Piger

Endelig går Troia af sig selv

......MEEEEN hvor kan man få vinterstøvler ned i str. 17?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

132319

Oliver&Troia

Hey Piger

Jeg tror at de mindste man kan få, er 18 men i Bisgaards støvler tager foret en hel størrelse. Og hold da op nogle små fødder hun har. Kamille er lige blevet 1 år og hun bruger allerede 20/21 i sko

Anmeld

15. september 2011

signe.

Oliver&Troia <3 skriver:

Hey Piger

er det okay jeg hopper med her? Hasse mangler også vintersko i str ca. 19/20...

Anmeld

15. september 2011

132319

signe. skriver:

er det okay jeg hopper med her? Hasse mangler også vintersko i str ca. 19/20...

Bisgaard laver ned til str. 18 og de er som sagt ca en str. mindre pga det tykke og lækre uldfoer

Anmeld

15. september 2011

signe.

132319 skriver:

Bisgaard laver ned til str. 18 og de er som sagt ca en str. mindre pga det tykke og lækre uldfoer

Tak, var lige inde og kigge.. de er godt nok dyre... vores den store går nemlig ikke endnu, men noget skal han jo have på fødderne til venter når han skal ud og rode i sne...

Anmeld

15. september 2011

132319

signe. skriver:

Tak, var lige inde og kigge.. de er godt nok dyre... vores den store går nemlig ikke endnu, men noget skal han jo have på fødderne til venter når han skal ud og rode i sne...

Så er termofutter super gode Hjalte gik ikke den første vinter hvor han blev 1 år i december og han havde ikke vinterstøvler

Men ellers kan du måske finde et par ubrugte fejlkøb på nettet. Jeg fandt et par ubrugte Bisgaard til Kamille på QXL til 190 kr

Anmeld

15. september 2011

signe.

132319 skriver:

Så er termofutter super gode Hjalte gik ikke den første vinter hvor han blev 1 år i december og han havde ikke vinterstøvler

Men ellers kan du måske finde et par ubrugte fejlkøb på nettet. Jeg fandt et par ubrugte Bisgaard til Kamille på QXL til 190 kr

ved du hvilke mærker der laver termofutter, så jeg evt kan søge? for sneen vil jo gøre ham våd hvis det er...

Anmeld

15. september 2011

132319

signe. skriver:

ved du hvilke mærker der laver termofutter, så jeg evt kan søge? for sneen vil jo gøre ham våd hvis det er...

Ticket to heaven og Mikkeline laver dem blandt andet

Hjalte havde en flyverdragt fra Ver de Terre hvor der var knappet et par på og han fik aldrig hverken våde eller kolde fødder

Anmeld

15. september 2011

signe.

132319 skriver:

Ticket to heaven og Mikkeline laver dem blandt andet

Hjalte havde en flyverdragt fra Ver de Terre hvor der var knappet et par på og han fik aldrig hverken våde eller kolde fødder

tusind tak fordi du gider hjælpe... okay, i hans er der desværre ikke de tilhørende futter... var der i den han havde sidste år..

Anmeld

15. september 2011

K&S

signe. skriver:

tusind tak fordi du gider hjælpe... okay, i hans er der desværre ikke de tilhørende futter... var der i den han havde sidste år..

Jeg bestilte nogle futter fra kids-world.dk - fri fragt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.