Tif skal i gæstepleje for første gang i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

Loggidut

og jeg er rystende nervevrag...

hvad pokker skete der lige for det...jeg har aldrig haft ondt i maven over sådan noget før, og pludselig sidder jeg her og er helt ked af det...

øv...jeg synes det er så synd de små poder skal kastes rundt, bare fordi jeg skal gøre rent på et plejehjem...øv øv øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Kaufie

En gæstedp byder jo på en masse nyt legetøj og en masse nye legekammerater - slet ikke noget at være nervøs for!

Og hvad er den af Loggi - er du sendt i aktivering?

Anmeld

21. januar 2009

Loggidut

jeps, er på Uttrupgaard, og nøj hvor pigebarnet græd da jeg gik...hende her var helt og aldeles fremmede for hende.
ak mit hjerte gjore ondt!

måske en DPér du kender?

Anmeld

21. januar 2009

linemus

Nåhr, bette pus. Hvordan var det så gået resten af dagen? Var hun ikke hos én hun kendte fra legestuen?

- Line

Anmeld

21. januar 2009

Kaufie

Øv da - hvor længe skal hun være der? Og hvad hedder dp'en - vi har da efterhånden stiftet bekendstskab med et par stykker her i Nr.nusseby...

Anmeld

22. januar 2009

linemus

Hallå Loggigirl...

Anmeld

22. januar 2009

Loggidut

hov, den var glippet...jammen hun hed Mette og boede nede i Nr. Uttrup...mega sød, men helt fremmede...og der skal Tif ikke være mere...for Tif skal være hjemme ved sin far nu, det bestemte mor her lige...

aj ingen af os kunne holde ud at skulle aflevere hende et sted hvor hun ikke havde været før, og som hun græd den første gang...niks, hun bliver hjemme ved farmand.

Anmeld

23. januar 2009

..

Kan SÅ godt forstå dig.. Smilla har aldrig været i gæste dp. Kan simpelthen ikke få mig selv til at aflevere hende i et fremmed hus med fremmede børn hos en fremmed dame.. Der er intet trygt og velkendt - kan sagtens være det ville gå fint og også muligt jeg ville syntes om det når hun bliver større og jeg kan forklare hende at jeg ikke forlader hende et fremmed sted.

Det skal siges at jeg godt er klar over at mange ikke er så priviligerede som os at have en mormor og en farmor stående klar i kulissen til at passe så snart vores dp har lukket :-)

Anmeld

23. januar 2009

Tynen

Jeg har heller ikke fået Stella passet ved en GDP og tror heller ikke vi kommer til det.
Kan slet ikke bære tanken om det, når man ikke kan forklare hende hvorfor hun skal være der.

Heldigvis arbejder mine forældre hjemmefra, så de er vores GDP når det kniber

Anmeld

23. januar 2009

Lene76

jeg er glad for det system vi har her i vores område at de primært kommer til en i den gr vi er i.... el vores 2 faste vikarer som de ser ofte specielt den ene..... da jeg tit mødes med hende.....

men ja jeg ved det kan være svært at afl og specielt med den alder de har......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.