hvad skal jeg tro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

ja jeg har en til men venter til morgenurinnen til i morgen

Så krydser vi fingre for dig i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Alba

rikkeregnbue skriver:

Synes godt nok den er utydelig! Måske du skulle overveje om det er en skyggestreg? Ellers tag en mere, eller gå til læge og få taget en test der :-D

Min egen streg var også meget utydelig, men dog ikke som din..

ja, gå til lægen og se hvad de siger.

Anmeld

15. september 2011

Benjamins'mor

Jeg testede først da jeg var omkring 11 uger henne, og den var også meget svagt positiv, men dog mere positiv end den der, så synes da du skal prøve og tage en test mere. 

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

tak skal i ha piwer jeg skal nok lige opdatere i morgen :-)

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

det var bare det samme igen.. så jeg skal vel lige en tur til lægen hvis ikk der dukker noget mens op
ellers så er der nok ingenting

Anmeld

16. september 2011

Malli

Ikke for at ødelægge håbet, men jeg har 2 gange idnenfor et år, fået sådan test som din, hvor de bare ikke blev tydeligere, efter ca 1 uge -10 dage, endte det også med en spontan abort  

Krydser fingre for at den snart bliver tydeligere, og synes at du skal prøve at få en tid hos lægen næste uge, måske de kan tage en blodprøve og måle dit HCG? 

Gik der også over 10 min førend du kunne se nummer 2 streg i dag?

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Ikke for at ødelægge håbet, men jeg har 2 gange idnenfor et år, fået sådan test som din, hvor de bare ikke blev tydeligere, efter ca 1 uge -10 dage, endte det også med en spontan abort  

Krydser fingre for at den snart bliver tydeligere, og synes at du skal prøve at få en tid hos lægen næste uge, måske de kan tage en blodprøve og måle dit HCG? 

Gik der også over 10 min førend du kunne se nummer 2 streg i dag?

Ja i dag var det nærmere 15 min før man kunne se noget.. stadig lige så utydelig og så med morgenurin.. så jeg tror egentlig ikke der er noget.. og jeg tør ikke stole på symptomer for man kan få alt til at passe op i hovedet hvis man vil være gravid.
kvalme og alt det.
det nok bedst at tjek hos lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.