Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har de seneste måneder haft lidt uregelmæssig mens så jeg kan ikke helt finde ud af hvornår jeg skal forvente min næste mens men det er vist omkring 4 uger siden nu. jeg har pletblødt meget lidt og haft noget udflød meget brunt få dråber hver dag i snart 4 dageså jeg tog en test i dag. så på den efter et minut ( det er bare sådan en af de der fra føtex ) der kom ikk nogen anden streg blev så distraheret men kom tilbage til badeværelset 10 min senere og så så det sådan her ud hvad mener i ?????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes godt nok den er utydelig! Måske du skulle overveje om det er en skyggestreg? Ellers tag en mere, eller gå til læge og få taget en test der :-D
Min egen streg var også meget utydelig, men dog ikke som din..
Jeg synes også jeg kan se en streg..
rikkeregnbue skriver: Synes godt nok den er utydelig! Måske du skulle overveje om det er en skyggestreg? Ellers tag en mere, eller gå til læge og få taget en test der :-D Min egen streg var også meget utydelig, men dog ikke som din..
tror også jeg må til lægen en tur.
MarleneOlsen skriver: Sådan så min også ud .. Og nu er jeg gravid
Sådan så min også ud .. Og nu er jeg gravid
hvor langt var du henne da din så sådan ud??
Tag en ny Svaret er jo ugyldigt efter fem minutter, mener jeg det er.
Men hvis det er en af de billige, så var der måske en makker med i pakken, som du kan tage
ja jeg har en til men venter til morgenurinnen til i morgen
jeg synes den ser positiv ud! Min aller første test var ikke meget mere positiv (3+2), og jeg har da en lækker søn den dag idag
Så det blir da spændende imorgen tidlig! er sikker på den er god nok
giv lige en update, og held lykke med det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128