Vaskemaskiner???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

Rasmine

Nogen som ved om det kan betale sig at reparere på en X antal år gammel vaskemaskine?
Det er en Whirlpool.

Den stod her da vi købte huset for 2½ år siden.
Den er vel ca. min. 5 år gammel.

Lårt!

Tja, det kommer vel an på hvad det er, men én håndværkertime koster vel hurtigt knap en plow?
Og hvad kan man ikke få en vaskemaskine til efterhånden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Joan ( Smallie )

Tror ikke det kan betales. Men igen det kommer an på hvad der er galt med den.

Er i ikke ved at sælge huset? Hvis i er syntes jeg da bare i skal købe en billig en og sætte ind. Tror jeg har set dem ned til 2500 kr

Joan

Anmeld

20. januar 2009

Rasmine

Ja, det er jo lige det, med at sælge huset.
Har fundet en tilsyneladende OK, bare med cent.evne B, men hva...?
Energiklasse og vaskeevne er A.

Vil sgu ikke til at ofre kassen på en Miele.
Den vi har set lige nu på nettet, koster 2500.-

PIS, og så lige midt i storvasken.

Anmeld

20. januar 2009

Joan ( Smallie )

He he skal du låne en vaskemaskine??

Anmeld

21. januar 2009

Louise mortil4

Mebach skriver:

Ja, det er jo lige det, med at sælge huset.
Har fundet en tilsyneladende OK, bare med cent.evne B, men hva...?
Energiklasse og vaskeevne er A.

Vil sgu ikke til at ofre kassen på en Miele.
Den vi har set lige nu på nettet, koster 2500.-

PIS, og så lige midt i storvasken.

de nye Miele maskiner er eller vildt gode, har selv vaskemaskine og tørretumbleren. Godt nok er de super dyre, men det ser ud til at det godt kan betale sig i længden især når den kører minimum 2 gange om dagen her hjemme og det bliver da ikke bedre fra april når nr 4 kommer. Hvorfor skal vaskemaskinen følge med huset?? Det fik vi at vide ikke var normalt at den gjorde og har derfor heller ikke solgt hus med vaskemaskine og tørretumbler. Sidste gang da vi havde tilsalg valgte vi også at undlade at sælge opvaskeren med, da vi startede med at sætte ny ind i det hus vi solgte, da den 3 uger inde overdragelsen stod af derude. da vi flyttede her ud også gik den der stod herude i stykker (den var vist ikke helt ny mere) og så måtte vi købe en til. Ejendomsmægleren sagde at det var op til en selv hvordan man gjorde.

Anmeld

21. januar 2009

Rasmine

Jamen, hvidevarer SKAL vel heller ikke følge med huset.
Men hvad så hvis man sælger huset, og vil have maskinen med, og der så i det nye hus ER en maskine.
Arj, orker det sgu ikke, så skal man til at sælge en brugt maskine.
Desuden er det vel en grund til at skulle slå af i pris, hvis ikke der er hvidevarer, ville selv være lidt træt af det, hvis ikke var hvidevarer i det hus jeg skulle købe.

Vi køber en forholdsvis billig, dog med 3A, da det tilsyneladende ikke kan betale sig at reparere på den gamle.

Anmeld

21. januar 2009

Marco2

Hej McB.

I kommer ikke nødvendigvis til at slå ned i pris pga. at vaskemaskinen er i udu. Du vasker vel på den nu?

Da vi solgte min mors hus lod vi opvasker, vaskemaskine, tørretumbler og dybfryser stå... Vi skrev bare at vi ikke vidste genstandenes brugbarhed....

Og da vi købte vores eget hus havde sælger taget vaskemaskine og tørretumbler med. Det tror jeg er meget normalt....

Anmeld

21. januar 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

Hej McB.

I kommer ikke nødvendigvis til at slå ned i pris pga. at vaskemaskinen er i udu. Du vasker vel på den nu?

Da vi solgte min mors hus lod vi opvasker, vaskemaskine, tørretumbler og dybfryser stå... Vi skrev bare at vi ikke vidste genstandenes brugbarhed....

Og da vi købte vores eget hus havde sælger taget vaskemaskine og tørretumbler med. Det tror jeg er meget normalt....

NEJ, jeg vasker ikke nu, og er ved at blive sindssyg.
Den er gået totalt i stå!
Bunkerne hober sig op minut, for minut.

Gad vide om det svinger fra område til område, det med at det er normalt at tage maskinerne med.
Vi overtog huset med maskiner.
Lars solgte også lejlighed med maskiner.

Mette - washaholic

Anmeld

21. januar 2009

Louise mortil4

her ovre er det i hvertfald normal at man tager det med, ellers skal køber spørgs om de vil overtage. Man skal jo ikke slå ned i pris hvis ikke det står i annoncen på huset at det følger med for så er prisen sat efter det. Ved at mine forældre også altid har taget deres maskiner med når vi har flyttet der. Kan heller ikke huske at der nogensinde har stået maskiner i det vi er flyttet ind i. Men det kan da godt være det er forskelligt fra egn til egn.

Anmeld

21. januar 2009

Helle30

Bacon! Der står en Whirlpool i Viby til 450 kr. Det var lige den billigste, jeg kunne finde på dba - i det afgrænsede område Århus + 25 km. Der er masser af fine maskiner, og nu behøver man ikke længere betale for at få lov at se sælgers tlf. nr.
Gutes Vergnügung!

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.