At børste sensitiv baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

JeNoVa

Christina.78 skriver:

Vi fik "undervisning" af vores fys, så sæt hende bare igang med at undesøge..

Vores foreslog det selv samt andre gode ting i samråd med SP

Jeg vil skrive en email til hende og så håbe på, at hun vil være åben overfor denne idé.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Noahmor

JeNoVa skriver:

Jeg kender desværre ingen, der har med operationsudstyr at gøre. Har sådan en børste ikke et navn? Måske man kan købe den et sted på nettet? Det ville være en stor hjælp, hvis du kunne indsætte et billede af den, så jeg kan søge.

af en eller anden grund vil min computer ikke lige sætte billeder ind, men prøv at google medical brush, så skulle der gerne komme billeder frem. 

Det er ikke nyt at man bruger børstning til børn. Prøv evt at søg på taktil skyhed. 

Men som de andre skriver er det en god ide at alliere sig med nogle fagpersoner, enten fys eller ergo. 

Hilsen ergoen (som dog ikke arbejder med børn)

Anmeld

15. september 2011

bullerbassen

JeNoVa skriver:

Nej, hun går til fysioterapeut, fordi hun er meget urolig og har svært ved at sove. Hun laver nogle få øvelser med min datter, men jeg synes ikke rigtig, det rykker. Fys'en har herudover konstateret, at min datter er en anelse motorisk bagud.

Syntes du skulle søge på nettet og få nået infomation om emnet. Og så vende det med fys næste gang . Høre om hun kender til børstning.

Prøv og søg på sanse integration....

Anmeld

15. september 2011

JeNoVa

Noahmor skriver:

af en eller anden grund vil min computer ikke lige sætte billeder ind, men prøv at google medical brush, så skulle der gerne komme billeder frem. 

Det er ikke nyt at man bruger børstning til børn. Prøv evt at søg på taktil skyhed. 

Men som de andre skriver er det en god ide at alliere sig med nogle fagpersoner, enten fys eller ergo. 

Hilsen ergoen (som dog ikke arbejder med børn)

Jeg vil bestemt alliere mig med min datters fysioterapeut.

Ser børsten i øvrigt sådan ud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2011

Noahmor

JeNoVa skriver:

Jeg vil bestemt alliere mig med min datters fysioterapeut.

Ser børsten i øvrigt sådan ud?

Lige nøjagtig. 

Vi bruger dem på arbejde til folk med forskellige nerveskader. 

Anmeld

15. september 2011

JeNoVa

bullerbassen skriver:

Syntes du skulle søge på nettet og få nået infomation om emnet. Og så vende det med fys næste gang . Høre om hun kender til børstning.

Prøv og søg på sanse integration....

Tak for hjælpen, jeg søger og søger.

Jeg håber i øvrigt, at fys'en allerede er bekendt med børstning.

Anmeld

15. september 2011

JeNoVa

Noahmor skriver:

Lige nøjagtig. 

Vi bruger dem på arbejde til folk med forskellige nerveskader. 

Interessant! Tak for hjælpen.

Anmeld

15. september 2011

Noahmor

JeNoVa skriver:

Interessant! Tak for hjælpen.

Velbekomme. Håber du finder ud af noget. 

Anmeld

17. september 2011

JeNoVa

Juhuu, jeg skrev en email til fysioterapeuten, og hun kender godt til børsteteknikken. Vi skal tale om det til næste konsultation på mandag. Jeg håber SÅ meget på, at dette vil være løsningen på min datters søvnproblemer, da jeg efter mere end 6 måneder efterhånden er ret træt af aldrig at få sammenhængende søvn.

Ville bare lige komme med en update! 

Anmeld

2. oktober 2012

Tippe

Hej...

jeg ved ikke om du ser denne besked, ville blot høre om det hjalp? Og om hun sover bedre nu...har en lille pige, der lyder meget som din?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.