Positiv æl test og så er manden ikke hjemme øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg lige taget en æl test og den var svagt positivt. Problemet er så bare at min mand er i en anden by og arbejde de næste par dage vi var sammen i går (to gange) plus i morges (en gang) mon ikke vi har lov at håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

DreamChild

Hvis ægløsningstesten er svag positiv, så er den altså negativ.

Test stregen SKAL være mindst lige så tydelig eller tydligere end kontrol stregen for at være positiv.

Så du må hellere fortsætte med at teste hver dag, og så kan det jo være at din mand er komme hjem til du får en positiv æl test

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

DreamChild skriver:

Test stregen SKAL være mindst lige så tydelig eller tydligere end kontrol stregen for at være positiv.

Så du må hellere fortsætte med at teste hver dag, og så kan det jo være at din mand er komme hjem til du får en positiv æl test

Det vidste jeg slet ikke.. tusind tak så ved vi det 

Anmeld

15. september 2011

DreamChild

Det var så lidt

Anmeld

15. september 2011

lilledittemor

Min var altså mindre tydelig end teststregen og jeg er gravid
Og da jeg testede dagen efter var den væk

Til TS: I kan sagtens være heldige

Anmeld

15. september 2011

DreamChild

Den kan jo godt blive positiv inden for nogle timer, der behøver ikke at skal gå flere dage. Der står også i brugsvejledningen at teststregen skal være lige så tydelig eller tydligere en kontrolstregen. 

Jeg har også taget flere teste hvor den ikke var helt positiv, og så testede jeg nogle timer senere, og så var den blevet positiv.

Men det er jo nok forskelligt fra person til person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.