Hvad ser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Chraz

Synes også godt jeg kan ane en meget svag streg Men vent et par dage eller prøv at tage en af de der clear blue digitial teste Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Caroline86

kan ane en meget meget meget svag streg!

Vil ikke sige tillykke endnu, men håber da for dig at den bliver smask positiv om et par dage

Anmeld

15. september 2011

Pia.

Jeg kan godt se en utydelig streg .... Jeg gætter på du har testet tidligt ...om et par dage er den mere tydelig... TILLYKKE, jeg er sikker på du er gravid...

Anmeld

15. september 2011

Kløver

Kan desværre slet ikke se noget, prøv igen om nogle dage

Anmeld

15. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har selv stået med en sådan test nogle gange, uden at det var noget alligevel. Så tør ikke helt sige, at den er god nok. Men håber for dig at den udvikler sig til to tydelige streger.

Anmeld

15. september 2011

MorTilEn2013Dreng

jeg kan ikke se noget på de to første billeder men på det sidste da du holder den oppe kan jeg lige ane en meget svag streg men test om et par dage 

Anmeld

15. september 2011

Mor til L&S

Puha - den er svær, men kan godt ane en MEGET MEGET svag streg, men håber den blir lidt mere tydelig om nogle dage, så du med sikkerhed står med 2 streger

Pøj pøj

Anmeld

15. september 2011

babymus77

Jeg har prøvet med valmed som gav skygge streg!!! Prøv om nogle dage og evt med en clear blue digital de er tydelige og præcise;-) hva uge dag skulle du være i?? Krams

Anmeld

15. september 2011

babymus77

Jeg har prøvet med valmed som gav skygge streg!!! Prøv om nogle dage og evt med en clear blue digital de er tydelige og præcise;-) hva uge dag skulle du være i?? Krams

Anmeld

15. september 2011

twinny

Den er meget svag... Men synes godt jeg kan se den...

et forsigtigt tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.