været til jordmor idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

årh har lige taget hendes temp. hun har 39,27 og er pyller og hænger bare og dårlig mave. mon det er en god ide at ringe til lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

årh har lige taget hendes temp. hun har 39,27 og er pyller og hænger bare og dårlig mave. mon det er en god ide at ringe til lægen?

Er det kun idag feberen er kommet eller? 

Hvis du er bekymret, synes jeg du skal ringe... Hoster hun egentlig? For så kan hun måske have virus på luftvejene, det har Julie... 

Anmeld

16. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Er det kun idag feberen er kommet eller? 

Hvis du er bekymret, synes jeg du skal ringe... Hoster hun egentlig? For så kan hun måske have virus på luftvejene, det har Julie... 

hun var lidt varm igår men det er kun idag hendes feber er så høj. igår kunne vi kun måle den til normal.

tror jeg ringer for hun er ikke sig selv.

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

hun var lidt varm igår men det er kun idag hendes feber er så høj. igår kunne vi kun måle den til normal.

tror jeg ringer for hun er ikke sig selv.

Prøv det, og se hvad lægen siger... 

Anmeld

16. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Prøv det, og se hvad lægen siger... 

skulle komme med hende nu

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

skulle komme med hende nu

Du giver lige en update... Ser det nok først i aften... 

Anmeld

16. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Du giver lige en update... Ser det nok først i aften... 

er lige kommet hjem. lægen kunne ikke se noget i ørne eller halsen eller jo halsen var lidt rød men det var ikke noget. og hun kunne heller ikke høre noget på hende.

så det noget der bare skal gå i sig selv.

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

er lige kommet hjem. lægen kunne ikke se noget i ørne eller halsen eller jo halsen var lidt rød men det var ikke noget. og hun kunne heller ikke høre noget på hende.

så det noget der bare skal gå i sig selv.

Okey dejligt...  Håber hun er hurtig frisk igen... 

Anmeld

16. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Okey dejligt...  Håber hun er hurtig frisk igen... 

håber jeg også. hun sover nu. så håber det hjælper lidt. hun får bare lov til at sove alt det hun kan idag. og så tror jeg at hun skal i et varmt bad senere det plejer også at hjælpe lidt hvis man er lidt skidt.

Anmeld

16. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

håber jeg også. hun sover nu. så håber det hjælper lidt. hun får bare lov til at sove alt det hun kan idag. og så tror jeg at hun skal i et varmt bad senere det plejer også at hjælpe lidt hvis man er lidt skidt.

Lige præcis... Julie får også lov til at sove så meget hun vil når hun er syg... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.