været til jordmor idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
48 svar
0 synes godt om
15. september 2011

NinaNymannMadsen

er idag 36+4 og har været ved jordmor.
alt var helt fint ud over der var lidt sukker med i min urin men hun ville ikke gøre mere ved det da det kunne skyldes at jeg havde fået en del sukker her til morgen så skal lige ned til egen læge og ha det tjekket også.

hun vurderede også lillepigen til at veje 3 kg nu. så hun kunne godt forstå mit bækken var belastet. hun står også med hovedet ned og står næsten fast. fik også afvide at fordi det gik stærkt sidst med at føde skulle vi helst ikke vente for længde der hjemme inden vi tog afsted på fødegangen.

min vægt siger nu 71,8 hvilket er en vægtstigning på + 11 kg godt og vel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

SaNiNa

Sikke en fin størrelse den lille har.

Lad os håber der ikke er sukker i urinen når du får det tjekket næste gang.

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Sikke en fin størrelse... Det er min tøs også skønnet til... 

Anmeld

15. september 2011

NinaNymannMadsen

Sanne og Nicklas skriver:

Sikke en fin størrelse den lille har.

Lad os håber der ikke er sukker i urinen når du får det tjekket næste gang.

ja det må man sige.

ja det håber ejg heller ikke... skulle bare ringe til egen lige idag eller imorgen og få en tid til at få det tjekket.

og så måtte vi jo se om jeg kom ind til det jordmortjek jeg skal til den 29 september.

Anmeld

15. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Sikke en fin størrelse... Det er min tøs også skønnet til... 

ja det er en fin størrelse. hun bliver større end Asta var, min jordmor sagde vi nok godt kunne regne med hun var tæt på de 4 kg når hun blev født.

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja det er en fin størrelse. hun bliver større end Asta var, min jordmor sagde vi nok godt kunne regne med hun var tæt på de 4 kg når hun blev født.

Fik også at vide at hende vil være lidt større end Julie når jeg føder... Hvis jeg ikke har født inden jeg er 40+2 er jeg spændt på hvad skønnet siger der... 

Da jeg ventede Julie, sagde jordemoderen at Julie var hvert fald 3600g når hun blev født... Det var lige 600g ved siden af... 

Anmeld

15. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Fik også at vide at hende vil være lidt større end Julie når jeg føder... Hvis jeg ikke har født inden jeg er 40+2 er jeg spændt på hvad skønnet siger der... 

Da jeg ventede Julie, sagde jordemoderen at Julie var hvert fald 3600g når hun blev født... Det var lige 600g ved siden af... 

ja det er meget spændene... håber hvertfald snart hun vil ud altså din lille pige.

håber også min egen snart vil ud men hun må gerne bare lige vente til hvertfald næste uge.

Anmeld

15. september 2011

SaNiNa

NNM skriver:

ja det må man sige.

ja det håber ejg heller ikke... skulle bare ringe til egen lige idag eller imorgen og få en tid til at få det tjekket.

og så måtte vi jo se om jeg kom ind til det jordmortjek jeg skal til den 29 september.

uuh det bliver spændende om den lille vil blive eller ud. Her vil hun stadig ikke ud, hvade ellers håbet at akupunkturen hvade hjulpet min krop så meget til at slappe af at den ville gå gang, men nej nej intet er sket.

Det ender nok med du føder før mig

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

ja det er meget spændene... håber hvertfald snart hun vil ud altså din lille pige.

håber også min egen snart vil ud men hun må gerne bare lige vente til hvertfald næste uge.

Ja der må gerne ske noget snart hvert fald.. 

Anmeld

15. september 2011

NinaNymannMadsen

Sanne og Nicklas skriver:

uuh det bliver spændende om den lille vil blive eller ud. Her vil hun stadig ikke ud, hvade ellers håbet at akupunkturen hvade hjulpet min krop så meget til at slappe af at den ville gå gang, men nej nej intet er sket.

Det ender nok med du føder før mig

ja det er spændene. har jo som sagt igår mange plukveer og har nogen milde menssmerter også en gang imellem.

så nu må vi jo se hvad der sker. hun må gerne vente til hvertfald næste uge med at komme ud syntes jeg.
men hun kommer når hun har lyst.

håber da snart din stædige lille pige vil komme ud til jer og hilse på. tiden vil jo vise om jeg føder før dig eller ej. men en ting er sikkert begge kommer på deres fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.