Mia&Natashja skriver:
ja så skete det som jeg faktisk havde frygtet længe, Natashjas far flytter.. er helt på bar bund og aner ikke hvad jeg skal tænke eller gøre... Er igang med at kigge på alle de papirer min sagsbehandler har sendt mig, men synes fandme det hele er så uoverskueligt!!!
Natashja er 11 måneder, er der nogen der har eller har haft børn på den alder da i gik fra hinanden?! Tænker meget på hvordan hun mon reagerer....
Altså vi er van til at være en del alene, men ja hun kommer jo sikkert til at savne hendes far.. Eller tror i hurtig hun kommer ind i den nye rytme?!
Jeg først give dig et KÆMPE 
Jeg har selv været igennem det. Det var godt nok mig der gik fra faren dengang, da min søn var 1½ år.. men det var dælme svært! Virkelig svært. Og jeg kæmpede med den dårlige samvittighed meget MEGET længe..
I dag er jeg virkelig lykkelig over det valg jeg tog dengang. Jeg er glad for at min søn ikke var ældre, for han kan ikke huske det. Men jo, han lod sig da mærke med det, trods han kun var 1½ år.. han virkede forvirret og virkede bange for at mor eller far forsvandt for evigt hvergang vi afleverede ham til hinanden.. der gik nogle måneder før det blev helt normalt for ham og nu ved han godt at mor og far altid kommer igen hver gang vi går fra ham. Jeg synes selvfølgelig det er synd at han har været nødt til at tilpasse sig sådan, men det er klart til det bedste 
Jeg har fået en meget meget bedre mand nu, og et super godt forbillede for min søn.
Ønsker dig al held og lykke og medvind og opløft i fremtiden! 
Anmeld