Kan nu melde mig ind her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Mia&Allan

ja så skete det som jeg faktisk havde frygtet længe, Natashjas far flytter.. er helt på bar bund og aner ikke hvad jeg skal tænke eller gøre... Er igang med at kigge på alle de papirer min sagsbehandler har sendt mig, men synes fandme det hele er så uoverskueligt!!!

Natashja er 11 måneder, er der nogen der har eller har haft børn på den alder da i gik fra hinanden?! Tænker meget på hvordan hun mon reagerer....

Altså vi er van til at være en del alene, men ja hun kommer jo sikkert til at savne hendes far.. Eller tror i hurtig hun kommer ind i den nye rytme?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Maja_4000

Ville bare lige sende et 

Har (heldigvis) ikke erfaringer med at blive alene med et barn .. Men håber at I klarer den , og at hun ikke bliver alt for mærket af det .. Skilles I som venner ? (:

Anmeld

15. september 2011

Mia&Allan

Maja_4000 skriver:

Ville bare lige sende et 

Har (heldigvis) ikke erfaringer med at blive alene med et barn .. Men håber at I klarer den , og at hun ikke bliver alt for mærket af det .. Skilles I som venner ? (:

Ja sådan nogenlunde....

Jeg skal nok bare lige sunde mig, synes det hele er en ordentlig mundfuld!

Anmeld

15. september 2011

Maja_4000

Mia&Natashja skriver:

Ja sådan nogenlunde....

Jeg skal nok bare lige sunde mig, synes det hele er en ordentlig mundfuld!

Det forstår jeg godt ! Vi har også vores op og nedture herhjemme .. Og frygter da lidt at vi en dag står i samme situation 

Håber du klarer den og vænner dig til det hurtigt 

Anmeld

15. september 2011

*Sofie*

Mia&Natashja skriver:

ja så skete det som jeg faktisk havde frygtet længe, Natashjas far flytter.. er helt på bar bund og aner ikke hvad jeg skal tænke eller gøre... Er igang med at kigge på alle de papirer min sagsbehandler har sendt mig, men synes fandme det hele er så uoverskueligt!!!

Natashja er 11 måneder, er der nogen der har eller har haft børn på den alder da i gik fra hinanden?! Tænker meget på hvordan hun mon reagerer....

Altså vi er van til at være en del alene, men ja hun kommer jo sikkert til at savne hendes far.. Eller tror i hurtig hun kommer ind i den nye rytme?!

Jeg vil bare lige gi dig et kram  og sige at da min x og jeg gik fra hinanden var vores datter 1½ måned. 
Måske kommer din datter med en reaktion...måske ikk. Hvis hun gør, vil hun sikkert få brug for ekstra omsorg, tålmodighed og opmærksomhed
Ja, det er pisse hårdt det hele når du står i det lige nu. Få styr på de ting du ka få styr på, og lad ellers tiden arbejde for dig.
Tro mig, det hele ska nok gå

Anmeld

15. september 2011

LinLin

Mia&Natashja skriver:

David var omkring 14 mdr... Han har sådan set aldrig reageret på det.

Og i dag er jeg sådan set glad for at han var så lille - det må være værre jo ældre de er ....

Jeg tror bare det handler om at fortsætte hverdagene som de hele tiden har været (hvis det er muligt) - det gjorde jeg i hvert fald. David var i øvrigt fra starten hver anden weekend hos sin far. Kan se når der har kørt diverse tråde om samvær at ved 1 år er anbefalingerne een overnatning, men det har altså fungeret fint med to her.

Og så vil jeg anbefale dig at få styr på alt det økonomiske; diverse tillæg, bligsikring, friplads (hvis du er berettiget til det) - når der først er styr på alt det har du mere overskud til at det andet

Anmeld

15. september 2011

N&J

Jeg tror mere hun vil reagede på dig og dine følelser end at hendes far ikke er der, hun er ikke så gammel endnu, men er da ked af at du nu står hvor du står, du må skrive hvis du har brug for vejledning og hjælp til alt med det praktiske eller bare et kram.. 

Anmeld

15. september 2011

Bryndis

Øv hvor ærgerligt at det skulle ende nu

Ville ikke gå forbi dit indlæg uden en

Og du skriver bare en besked hvis du vil snakke

Anmeld

15. september 2011

Mia&Allan

Maja_4000 skriver:

Det forstår jeg godt ! Vi har også vores op og nedture herhjemme .. Og frygter da lidt at vi en dag står i samme situation 

Håber du klarer den og vænner dig til det hurtigt 

Tak... Jeg tror bare det er rigtig vigtigt at begge parter er klar på at man snakker om problemerne, tror det var en af tingene som gik galt her

Anmeld

15. september 2011

Mia&Allan

*Sofie* skriver:

Jeg vil bare lige gi dig et kram  og sige at da min x og jeg gik fra hinanden var vores datter 1½ måned. 
Måske kommer din datter med en reaktion...måske ikk. Hvis hun gør, vil hun sikkert få brug for ekstra omsorg, tålmodighed og opmærksomhed
Ja, det er pisse hårdt det hele når du står i det lige nu. Få styr på de ting du ka få styr på, og lad ellers tiden arbejde for dig.
Tro mig, det hele ska nok gå

Tusind tak, dejligt der er sådan nogle fantastiske mennesker herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.