Mia&Natashja skriver:
ja så skete det som jeg faktisk havde frygtet længe, Natashjas far flytter.. er helt på bar bund og aner ikke hvad jeg skal tænke eller gøre... Er igang med at kigge på alle de papirer min sagsbehandler har sendt mig, men synes fandme det hele er så uoverskueligt!!!
Natashja er 11 måneder, er der nogen der har eller har haft børn på den alder da i gik fra hinanden?! Tænker meget på hvordan hun mon reagerer....
Altså vi er van til at være en del alene, men ja hun kommer jo sikkert til at savne hendes far.. Eller tror i hurtig hun kommer ind i den nye rytme?!
David var omkring 14 mdr... Han har sådan set aldrig reageret på det.
Og i dag er jeg sådan set glad for at han var så lille - det må være værre jo ældre de er .... 
Jeg tror bare det handler om at fortsætte hverdagene som de hele tiden har været (hvis det er muligt) - det gjorde jeg i hvert fald. David var i øvrigt fra starten hver anden weekend hos sin far. Kan se når der har kørt diverse tråde om samvær at ved 1 år er anbefalingerne een overnatning, men det har altså fungeret fint med to her.
Og så vil jeg anbefale dig at få styr på alt det økonomiske; diverse tillæg, bligsikring, friplads (hvis du er berettiget til det) - når der først er styr på alt det har du mere overskud til at det andet 

Anmeld