Oh my!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Der er INTET at se på Felix' gummer whatsoever! Jeg har gloet ind i den lille mund de første 30 gange i dag... 

Min mor mener bare han har dårlig mave.. 

Ha, jeg har nok mærket lige så mange gange, som du har kigget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

AnneBJ

DK skriver:

Smart! Vi har kun en "alm" tandbørste og den kan han nemlig ikke selv sidde med, da han propper den aaalt for langt ned i halsen

http://shoppingman.dk/3345-3544-home/jordan-baby-0-2-ar-tandborste.jpg

Sådan en

Anmeld

15. september 2011

Elvers

Det lyder rigtig meget som tænder herhjemme var tegnet på tænder en helt igennem skide irriterende lyd, der blev sagt 3 dage i streg, og så dukkede der to tænder op her, der virkede det med hjemmelavet frugtmos, der kun lige var tøet op til grødis-konsistens, og så serveret med en stålske

Anmeld

15. september 2011

AnneBJ

Elvers skriver:

Det lyder rigtig meget som tænder herhjemme var tegnet på tænder en helt igennem skide irriterende lyd, der blev sagt 3 dage i streg, og så dukkede der to tænder op her, der virkede det med hjemmelavet frugtmos, der kun lige var tøet op til grødis-konsistens, og så serveret med en stålske

Haha, øv, det var længe at høre på en træls lyd.

God ide med frugtmosen, det har jeg da masser af i fryseren, så det må prøves!!

Anmeld

15. september 2011

Persille83

Lyder præcis som herhjemme da den første tand var på vej...

Anmeld

15. september 2011

CA

Lyder som her! Og på 2 dage havde jeg skiftet 13(!) lortebleer og SÅ kom de første to kalkpløkker!

Rød numse kender vi også - og har givet tænderne skylden! 

Det KAN altså godt være tænder selvom du ikek kan se noget. Som Ditte skrev i en anden tråd, så kender vi det jo fra vores egne visdomstænder som lige gir et ryk ind i mellem. Det gør sygt ondt - selvom den ikke kommer op! (dog skidder jeg ikke mere af den grund

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Lyder som her! Og på 2 dage havde jeg skiftet 13(!) lortebleer og SÅ kom de første to kalkpløkker!

Rød numse kender vi også - og har givet tænderne skylden! 

Det KAN altså godt være tænder selvom du ikek kan se noget. Som Ditte skrev i en anden tråd, så kender vi det jo fra vores egne visdomstænder som lige gir et ryk ind i mellem. Det gør sygt ondt - selvom den ikke kommer op! (dog skidder jeg ikke mere af den grund

Jeg har ingen visdomstænder og får det heller aldrig... men jeg er jo også bare en kortbenet blondine sååå.. ingen klogskab til mig!

Det glæder mig, at de godt kan dukke op, selvom jeg ikke kan se dem endnu. Siden onsdag morgen kl. 5, altså lige lidt over 2 døgn har jeg skiftet 19 lortebleer. Hans numse er på magisk vis helt sig selv igen nu, og han virker også mere frisk...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.