Sødt dåbstøj til små piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.019 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2011

foto på lærred

Jeg sælger nogle dejlige kjoler som din lille pige kan få på efter dåben og dåbskjolen er kommer af.

Kjolerne er fra 3-6 måneder (den lyserøde brugte jeg dog selv da hun var to måneder)

De er utrolig søde og billederne gør dem ikke retfærdighed. Den røde kjole er i dyb velur med silkebånd som kan bindes både foran og bagved.

Til to af kjolerne følger der også små hvide strømpebukser til som både kan bruges til selve dåben og til kjolerne her bagefter.

De kan hentes i Valby og prisen er 40 kr. pr styk og 50 inkl strømpebukser. Har også massere af baby-pigetøj til 5 kr. stykket (noget af det aldrig brugt). Tøjet sendes ikke men kan aftentes.

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

foto på lærred

14. oktober 2011

foto på lærred

kjoler/tøj til salg.

Anmeld

14. oktober 2011

Miia90

åhh, hvor er den røde kjole sød, men alt for stor til min lillepige som kommer i midten af nov. lille ha brugt til jul

Held og lykke med salget

Mia 36+0

Anmeld

14. oktober 2011

foto på lærred

Tak. ja den røde kjole er simpelhen så kær. Jeg brugte den til min ældste datters dåb (efter kjolen var røget af) og så den lyserøde nedenunder til min yngste datter (da de i forvejen ligner to kloner af hinanden, så tænkte jeg det var bedst med hver sin kjole Jeg har også to andre rigtige dejlige babykjoler til salg, men de bliver jo også for store til din lille guldklump til jul. (men ja du har ret den røde er en rigtig julekjole) hvis den ikke bliver solgt så kan min yngste jo have den på til jul hvis hun ikke er blevet for stor.

held og lykke med graviditet og fødsel når den tid kommer.

Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.