Viborg sygehus og fødselshjælper...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Mira0911

Nu ved jeg at vi nybagte forældre får noget mad efter fødslen... Udover det, så har vi valgt at få en med fra min familie, som skal være der til at tage billeder, når tøsen er kommet op på maven, og til at tage sig af min kæreste... Han er allermest tryg ved at der er en som kan nusse om ham, når han er rigtig skidt tilpas og faktisk tæt på at falde om... 

Han blev rigtig skidt ved Julie's fødsel... så derfor ønsker vi begge en ekstra som skal med... 

Vores fødselshjælper, får hun tilbudt mad sammen med os eller skal hun selv sørge for noget? 

Nogle der ved noget, af dem der har født i Viborg? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Gaia

Mira0911 skriver:

Nu ved jeg at vi nybagte forældre får noget mad efter fødslen... Udover det, så har vi valgt at få en med fra min familie, som skal være der til at tage billeder, når tøsen er kommet op på maven, og til at tage sig af min kæreste... Han er allermest tryg ved at der er en som kan nusse om ham, når han er rigtig skidt tilpas og faktisk tæt på at falde om... 

Han blev rigtig skidt ved Julie's fødsel... så derfor ønsker vi begge en ekstra som skal med... 

Vores fødselshjælper, får hun tilbudt mad sammen med os eller skal hun selv sørge for noget? 

Jeg havde min kæreste og mor med begge fik mad bagefter super fødested

Anmeld

14. september 2011

norenberg

ved ikke med viborg, men i aalborg er det kun "Mor" der får mad....fra må selv sørge for at have noget med eller gå ud og købe...

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Gaia skriver:

Jeg havde min kæreste og mor med begge fik mad bagefter super fødested

Har også kun hørt godt om Viborg... Var indlagt der med den første på neo.. 

Anmeld

14. september 2011

Muhmi

Selvom min kæreste og mor var med så var det kun mig der fik noget... Fik en bolle med noget ost + syltetøj, et glas saftevand og et flag.... De andre blev vist ikke tilbudt... MEN jeg var helt høj af at glo på Silas så jeg bemærkede heller ikke så meget andet skal det hilses at siges... Hehe

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Muhmi skriver:

Selvom min kæreste og mor var med så var det kun mig der fik noget... Fik en bolle med noget ost + syltetøj, et glas saftevand og et flag.... De andre blev vist ikke tilbudt... MEN jeg var helt høj af at glo på Silas så jeg bemærkede heller ikke så meget andet skal det hilses at siges... Hehe

Okey, så det er måske meget forskelligt alligevel... 

Ja men er nok mere optaget af sit vidunder end at få noget spise... 

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

norenberg skriver:

ved ikke med viborg, men i aalborg er det kun "Mor" der får mad....fra må selv sørge for at have noget med eller gå ud og købe...

Nu når jeg tænker tilbage, så fødte jeg min første i Silkeborg, og der var det også kun mig der fik noget at spise... 

Anmeld

15. september 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

I Hjørring er set oz kun Mor som får mad. Syns godt de ku' give en "klemme" til farmand og evt. hjælper :/

Anmeld

15. september 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

I Hjørring er set oz kun Mor som får mad. Syns godt de ku' give en "klemme" til farmand og evt. hjælper :/

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Troede ellers at alle på stuen blev tilbudt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.