Jeg vil ikke skabe unødig uro og/eller angst - men ta og kontakt lægen.
Det er ikke altid, de kan se en graviditet udenfor livmoderen (GUL) på en scanning - den kan godt være lille - men alligevel genere/skabe uorden i systemet.
Pt går jeg selv til kontrol på sygehuset hver anden dag lige for tiden - fordi de mistænker, at jeg har en graviditet uden for livmoderen. Troede også først det var en SA, begyndte at bløde i uge 6 (har blødt og haft lidt smerter i 3 uger nu) - men bliver ved at kunne teste positiv, så jeg blev henvist til sygehuset, da min læge troede det var MA.
På sygehuset har de scannet mig 2 gange - uden at kunne se noget - men mine hormontal (hcg) har svinget op og ned mellem 400-600 en hel uge nu. Skal sandsynligvis have medicinsk behandling for GUL meget snart, hvis tallene ikke har ændret sig på fredag. Graviditeten kan nemlig sidde et sted, hvor scanningen ikke kan fange den, fx i bughulen (og/eller være meget lille).
Så desværre er du ikke home free
Derfor tag det alvorligt og søg hjælp.
Jeg har flere gange fået at vide, at jeg skal søge hjælp straks! Hvis jeg får de symptomer, som du beskriver. Altså måske er det "bare" dit system, der driller - men alligevel - få tjekket op på det.
Håber det bedste for dig

Anmeld