Jeg har ooooooondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Snehund

Jeg vil ikke skabe unødig uro og/eller angst - men ta og kontakt lægen.

Det er ikke altid, de kan se en graviditet udenfor livmoderen (GUL) på en scanning - den kan godt være lille - men alligevel genere/skabe uorden i systemet.

Pt går jeg selv til kontrol på sygehuset hver anden dag lige for tiden - fordi de mistænker, at jeg har en graviditet uden for livmoderen. Troede også først det var en SA, begyndte at bløde i uge 6 (har blødt og haft lidt smerter i 3 uger nu) - men bliver ved at kunne teste positiv, så jeg blev henvist til sygehuset, da min læge troede det var MA.

På sygehuset har de scannet mig 2 gange - uden at kunne se noget - men mine hormontal (hcg) har svinget op og ned mellem 400-600 en hel uge nu. Skal sandsynligvis have medicinsk behandling for GUL meget snart, hvis tallene ikke har ændret sig på fredag. Graviditeten kan nemlig sidde et sted, hvor scanningen ikke kan fange den, fx i bughulen (og/eller være meget lille).

Så desværre er du ikke home free Derfor tag det alvorligt og søg hjælp.

Jeg har flere gange fået at vide, at jeg skal søge hjælp straks! Hvis jeg får de symptomer, som du beskriver. Altså måske er det "bare" dit system, der driller - men alligevel - få tjekket op på det.

Håber det bedste for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Snehund

Hvordan går det nu?

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

en lille opdate fra mig

Jeg tog ikke til lægen igår, da jeg havde et vigtig møde her til morgen og gerne ville være frisk til det, ja kald mig bare dum.

Da jeg stop op i morges, var mit venstre ben helt mærkeligt og ømt, så haltede rundt hele dagen. Tog til vagtlægen her til aften og blev sendt på akutklinikken, der havde de 3 timers ventetid!!!!!!!!!!!!!

Så istedet for at sidde og vente på gangen har jeg fået en tid i morgen tidligt kl 11.30 til en scaning, så må vi se der, de mistænker enten atdet hele ikke er kommet ud eller en blærebetændelse.

Mit ben er bare en reaktion i musklen fordi jeg spænder så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.