Jeg har ooooooondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt med at finde ud af hvad disse smerte er.

Jeg havde en SA for en lille ugestid siden, min gynæ sagde alt så fint ud og kroppen have selv fjernet det hele. Min mens er lige stoppet i dag. Men i de sidste par dage har jeg haft ondt i den venstre side af mit underliv, det startede med en lille stikken og nu er det begyndt at gøre ondt og være VILDT ubehageligt. Hvis jeg trykker på siden af min blære artig, så stikker det langt op til under brystet og jeg har konstant ubehag ned gannem skede gang og i skede åbningen. Jeg har yderligere i dag også haft ondt i lænden.

Jeg kan simpelthen ikke tænke mig til hvad det kunne være, andre der har prøvet noget lign? og hvad var det så..

Jeg overvejer skadestuen, men jeg synes ikke det er så kritisk lige nu, tror sagten det kunne vente til i morgen, npr lægen åbner...
Er bare bange for det kunne være noget farligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Snehund

Jeg synes helt sikkert, at du skal opsøge lægen hurtigst muligt! Måske er det hele alligevel ikke ude? Så ondt tror jeg ikke, det er meningen at det skal gøre!

og god bedring herfra!

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Snehund skriver:

Jeg synes helt sikkert, at du skal opsøge lægen hurtigst muligt! Måske er det hele alligevel ikke ude? Så ondt tror jeg ikke, det er meningen at det skal gøre!

og god bedring herfra!

nej det er også det jeg tænker, det er lidt et ømt sted at have ondt

Anmeld

14. september 2011

Snehund

Anonym skriver:

nej det er også det jeg tænker, det er lidt et ømt sted at have ondt

Ja - det er vigtig at få undersøgt, om der er noget, som ikke er helt på plads.

Håber snart din smerte fortager.

Blev du scannet og fik taget blodprøver efter SA?

Anmeld

14. september 2011

Kofoed.

Synes du skal kontakte vagtlægen. Med så mange smerter kunne man frygte, at der er noget galt fx en graviditet undenfor livmoderen. Så heller blive tjekket med det samme ind at der går noget helt galt i nat. Måske er det ingenting, men jeg ville ikke satse.

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Snehund skriver:

Ja - det er vigtig at få undersøgt, om der er noget, som ikke er helt på plads.

Håber snart din smerte fortager.

Blev du scannet og fik taget blodprøver efter SA?

Tak, det håber jeg også

Jeg blev scannet, men fik ikke taget blodprøve denne her gang, det mente hun ikke var nnødvendigt når jeg midstede så tidligt

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Synes du skal kontakte vagtlægen. Med så mange smerter kunne man frygte, at der er noget galt fx en graviditet undenfor livmoderen. Så heller blive tjekket med det samme ind at der går noget helt galt i nat. Måske er det ingenting, men jeg ville ikke satse.

Jeg har også selv tænkt graviditet uden for livmoderen, men min mens er jo stoppet og hende min gynæ der scannet mig, sagde jo at alt så fint ud, ville hun ikke kunne se det hvis det var?

Anmeld

14. september 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jeg har også selv tænkt graviditet uden for livmoderen, men min mens er jo stoppet og hende min gynæ der scannet mig, sagde jo at alt så fint ud, ville hun ikke kunne se det hvis det var?

Jeg har desværre hørt, at de kan overse det, hvis de ikke leder efter det. Har ikke selv oplevet det, men jeg ville nu alligevel kunne blive lidt bekymret over det. Så heller få det tjekket, hvor det er helt sikkert, at det ikke er en mulighed.

Mens stopper vel netop fordi der ikke er noget i selve livmoder, aner det ikke, men kunne måske være sådan noget. ?

Anmeld

14. september 2011

Silja&Noam

Det er ikke for at male fanden på væggen men du skal helt sikkert opsøge læge NU! Jeg har prøvet nøjagtig det samme. Og jeg VAR gravid udenfor livmoderen. Jeg var tæt på at miste livet fordi der var bristet indeni mig og der stod 1 1/2 L blod i min bughule. Jeg har idag et 20 cm grimt ar på maven efter haste operation! Det er absolut ik noget at spøge med.. Ring omgående til lægen!! Kram herfra

Anmeld

14. september 2011

Lisbeth1985

Ring til vagtlægen NU!!

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.