solgt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. oktober 2011

Joan ( Smallie )

Piva skriver:

synes det for lidt. desværre

Det er bare i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

millesofie

skriv privat

Anmeld

5. oktober 2011

Piva

millesofie skriver:

jeg vil gerne have den til 65 inkl porto

Fint. Der er ikke andet der frister? har en pompdelux bluse der passer til bukserne str 92. Dog er der en anelse plettiong foran men ikke meget at se når den er på

Anmeld

5. oktober 2011

millesofie

Piva skriver:

Fint. Der er ikke andet der frister? har en pompdelux bluse der passer til bukserne str 92. Dog er der en anelse plettiong foran men ikke meget at se når den er på

nej tror det ikke, så skulle det være fordi du havde langærmet bodyer i fede mærker i str 92-98

Anmeld

5. oktober 2011

Piva

millesofie skriver:

nej tror det ikke, så skulle det være fordi du havde langærmet bodyer i fede mærker i str 92-98

det har jeg desværre ikke. Har kun de langærmet bluser som du ser på mine annoncer.

Sender pb med kontonummer. Hvad med pompdeluxblusen?

Anmeld

6. oktober 2011

car0line

Er dine bukser solgt .. og hvad skal du have for dem?.. Mvh Caroline skriv til mig over mobil er intr er bare ikke på denne side normalt 51 31 72 23

Anmeld

11. oktober 2011

Piva

car0line skriver:

Er dine bukser solgt .. og hvad skal du have for dem?.. Mvh Caroline skriv til mig over mobil er intr er bare ikke på denne side normalt 51 31 72 23

bukser er solgt

Anmeld

11. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Je vil lige gøre dig opmærksom på, at når dine varer på en annonce er solgt kan du låse den.  Du skal bare huske at "vige af" i "Lås annoncen - hvis du har solgt din vare."

MVH

Julie

Anmeld

11. oktober 2011

Piva

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.