Jeg har ægløsning/frugtbarhed prognose i disse dage (søndag til søndag) og TROR jeg har ægløsning idag eller i morgen!
Du kan ikke være frugtbar søndag til søndag. Hvis du får en positiv ægløsningtest, så har du ægløsning indenfor 24-36 timer efter, og dit æg er befrugtningsdygtigt i ca. 8-10 timer.
Vi havde sex søndag og i går tirsdag. Har siden i mandags haft en murren og lidt ondt i maven....
Er det min ægløsning jeg kan mærke mon? Er lige stoppet på p-piller og da jeg tod p-piller har jeg aldrig mærket til noget, men det gør man måske heller ikk??!!
Du får jo ikke ægløsning, når du er på p-piller, så derfor kan du heller ikke mærke din ægløsning. Hvis du lige er stoppet med p-piller, så vil du få alverdens symptomer, både nogle du tror er ægløsning, og nogle du tror er gravditetsbetinget (altså seriøst - du kan være så sikker, at du ikke mener, at du behøver at teste, men tit og ofte er det din krops naturlige hormoner, der narrer dig).
Eller kan man allerede mærke noget nu, hvis jeg er blevet gravid???
Sys jeg kan huske at det først er på 6. dagen at man evt kan mærke ægget sidde fast?!
Hvis du spørger, vil du få tilbagemelding fra de første 700 kvinder, der kan fortælle, at de med sikkerhed kunne mærke, at ægget satte sig fast (hvilket det gør på 5.-7. dagen), men en amerikansk videnskabelig undersøgelse har vist, at det ikke er muligt at mærke implantationen - de samme stik/niv/jag har man også i en cyklus, hvor man ikke bliver gravid, men af en eller anden grund så huskes det bedst i den cyklus, hvor man opnår graviditet, selektiv hukommelse.
Hva tror I?? 
Jeg tror, at der er en mulighed for, at du er gravid, når du har haft samleje uden brug af prævention, og det vil vise sig, når du tester senere. Derudover skal du have tanke på, at det faktisk er ret svært at få etableret en levedygtig graviditet, og der er også en ret høj abortrisiko, men som tallene siger, så er der jo nogle, der har succes med det samme, og det kan jo lige så godt være dig, som det kan være alle mulige andre.
Jeg krydser fingre og håber på en positiv opdatering fra dig