Ringe til fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Mauser.

Var alt okay med bebse ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

anynom

Hej piger. Jeg er hasteindlagt på skejby sygehus. Skal ligge her 2 dage, derefter bliver jeg flyttet tilbage til randers. Er åbenbart meget meget tæt på at gå i fødsel. Får vehæmmende medicin og lungemodnende medicin til hende. Har heldigvis min mand ved min side. Vil få lidt søvn nu, skriver når jeg kan komme til det.

Anmeld

15. september 2011

Wimmie

JulieWH skriver:

Hej piger. Jeg er hasteindlagt på skejby sygehus. Skal ligge her 2 dage, derefter bliver jeg flyttet tilbage til randers. Er åbenbart meget meget tæt på at gå i fødsel. Får vehæmmende medicin og lungemodnende medicin til hende. Har heldigvis min mand ved min side. Vil få lidt søvn nu, skriver når jeg kan komme til det.

Pyha, godt du lyttede til din krop - og folkene herinde 

Håber på det bedste for jer - det er jo alt for tidligt at føde...men vi krydser fingre for jer 

Anmeld

15. september 2011

Moms

Kære du,

sikke en forskrækkelse. Jeg håber Isabel bliver derinde nogle uger endnu.

Da jeg læste dit første indlæg, var det godt nok ikke lige fødsel jeg tænkte på. Mon andre har mærket mindre aktivitet lige op til fødslen.

Stod hun fast nede i bækkenet eller var du bare ved at åbne dig?

Krydser fingre.

Moms

Anmeld

15. september 2011

Moms

Kære du,

Da jeg læste dit første indlæg, var det godt nok ikke lige fødsel jeg tænkte på. Mon andre har mærket mindre aktivitet lige op til fødslen.

Krydser fingre.

Moms

Anmeld

15. september 2011

4kløver

Åh nej da jeg alt hvad jeg kan for at hun bliver derinde.. kram herfra.

Anmeld

15. september 2011

anynom

Moms skriver:

Kære du,

Krydser fingre.

Moms

Jeg fik kørt en strimmel for at tjekke hendes hjertelyd og de blev meget forskrækkede over hvor mange plukkeveer jeg havde på den time. Så scannede de mig for at sikre sig, at livmoderhalsen ikke også arbejdede og det gjorde den desværre. Havde under en halv milimeter livmoderhals tilbage heldigvis har isabel det godt og det har jeg også under omstændighederne.

Anmeld

15. september 2011

SussieThyssen

JulieWH skriver:

Jeg fik kørt en strimmel for at tjekke hendes hjertelyd og de blev meget forskrækkede over hvor mange plukkeveer jeg havde på den time. Så scannede de mig for at sikre sig, at livmoderhalsen ikke også arbejdede og det gjorde den desværre. Havde under en halv milimeter livmoderhals tilbage heldigvis har isabel det godt og det har jeg også under omstændighederne.

Hvor er det godt at du tog afsted søde ven..puuhha!
Og så håber jeg, at de kan få det stoppet, så din lille prinsesse kan få nogle flere uger derinde i mors hule. 

Held og lykke med det hele, og pas nu på dig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2011

henh01

håber hun bliver inde nogle mdr endnu Held og lykke og pas på dig selv

Anmeld

15. september 2011

anynom

Tak piger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.